تامین تجهیزات و خودرو‌های ایستگاه‌های ایمنی در فرودگاه‌های مازندران

تامین تجهیزات و خودرو‌های ایستگاه‌های ایمنی در فرودگاه‌های مازندران

وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: بر اساس درخواست‌های گذشته و نیاز ایستگاه‌های ایمنی و آتش نشانی فرودگاه‌های استان و با موافقت مدیرعامل، سه دستگاه خودروسواری مناسب جهت انجام امور مارشالری فرودگاه‌های ساری، نوشهر و رامسر و دو دستگاه خودرو پیشرو فرماندهی به فرودگاه‌های ساری و رامسر به ارزش ریالی بیش از ۲۸ میلیارد ریال تحویل شد.

او افزود: در راستای تقویت و ارتقای سطح آمادگی و ارتقای ضریب ایمنی عملیاتی و فرودگاهی، با پیگیری‌های بعمل آمده، تعداد ۳ دستگاه خودرو کفساز جدید نیز در آینده نزدیک به فرودگاه‌های استان تخصیص و تحویل خواهد شد.

وطن خواه ارزش ریالی تمام خودرو‌های اشاره شده را حدود ۵۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با اضافه شدن این وسایل نقلیه به ایستگاه‌های ایمنی و آتش نشانی فرودگاه‌های استان ظرفیت و سطح آمادگی عملیاتی فرودگا‌ها به میزان قابل توجهی در زمان مواجهه با حوادث بالاتر می‌رود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران افزود: استان مازندران دارای ۳ فرودگاه فعال عملیاتی شامل ساری، نوشهر، رامسر است که در مجموع سالیانه به حدود ۶ هزار و ۱۰۰ پرواز مسافری و بیش از هزار و ۷۰۰ پرواز تفریحی و آموزشی خدمات پروازی ارائه می‌کند.

اخبار مرتبط

10 آمبولانس با تجهیزات کامل برای تقویت ناوگان امدادونجات ساحلی تحویل مازندران شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha