پرسنل پمپ بنزین ها در غرب مازندران ملزم به سوختگیری خودروها شدند

پرسنل پمپ بنزین ها در غرب مازندران ملزم به سوختگیری خودروها شدند

هفته پیش  قرارگاه پدافند زیستی مازندران به فرماندهی استاندار استان تشکیل و با مصوباتی همراه بود که مهترین آنها تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی و هنری، بسته شدن بازارهای هفتگی و روز بازارها، دورکاری بانوان، کاهش ساعت کاری، تب سنجی در مبادی ورودی، الزام کارگران جایگاه سوخت به سوخت‌گیری خودروها، توقف فعالیت تالار داران و برپا نشدن جشن‌های عروسی و غیره اعلام شد.

تورج امانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، الزام کارگران به سوخت گیری خودروها ، استفاده  از دستکش یکبار مصرف و نصب ماسک ، ضدعفونی پیوسته تمامی نازل ها ، صفحه کلید دیسپنرها ، سرویس های بهداشتی و محوط جایگاه ها را جزو مهم ترین بندهای این مصوبه معرفی کرد و ادامه داد : چنین اقدامات بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا در این جایگاهها انجام گرفته است.

 طبق آمار  ۲۷ جایگاه سوخت  ۲ منظوره و ۱۴ جایگاه تک منظوره در غرب مازندران فعالیت دارد.

مدیر عامل شرکت پخش ملی فرآورده های نفتی غرب مازندران گفت : علاوه بر این اقدامات ، به خاطر شرائط حساس و بحرانی ، کارکرد جایگاه داران نیز از نگاه چشمان کارشناسان ذیربط این شرکت پنهان نخواهد بود چرا که این کارشناسان به طور پیوسته هر روز به شکل محسوس و نامحسوس از این جایگاه ها بازدید و نظارت می کنند و اگر موردی از اشکالات بهداشتی مشاهده کنند طبیعتا گزارشی تهیه و پس از ارائه به مسئولان بالادست برابر با مصوبه با جایگاهدار کم کار برخورد قانونی می شود.

امانی با توصیه مردم به پرکردن باک خودروهایشان توسط پرسنل جایگاه از آنها خواست در صورت مشاهده هرگونه نواقص بهداشتی در جایگاه ها مراتب را به شماره  ۰۹۶۲۷ مربوط به پایگاه اطلاع رسانی این شرکت گزارش دهند تا در کوتاه ترین زمان  برای رفع این اشکالات در جایگاه ها اقدام شود.

در استان مازندران ۲ شرکت پخش ملی فراوده های نفتی یکی در ساری مرکز استان و دیگری در منطقه چالوس غرب مازندران فعالیت دارد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha