شجاعی: لیگ باید زودتر از این ها لغو می شد

شجاعی: لیگ باید زودتر از این ها لغو می شد

به گزارش مازند روز به نقل از مدال و به نقل از ورزش سه، علی شجاعی بازیکن نساجی مازندران در حاشیه تمرینات تیمش پس از پیروزی ۳ بر صفر برابر ماشین سازی بیان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. قبل از این بازی شرایطمان سخت شده بود و دل مردم مازندران شکسته بود. ما باید به خودمان می آمدیم. آبروی این مردم برای ما در اولویت بود و همینطور آبروی خودمان هم وسط بود که واقعا جایگاه ما اینجای جدول نبود. خدا را شکر کادر مدیریتی تصمیم بزرگی گرفت و آقای فکری و دستیارانش به تیم آمدند که از لحاظ اسمی هیچ جای بحث ندارد. از نظر فنی زیاد شناخت نداریم ولی از لحاظ انگیزشی و اینکه برای هم بازی کنیم، خیلی خوب شده ایم. 


او ادامه داد: ماشین سازی تیم بسیار خوبی است و در خانه شکست ناپذیر است. فکر می کنم به غیر از سه امتیاز و پاس گلی که دادم  گلی که زدم، چیزی که خیلی مهم بود یکدلی تیم بود. ما یک هیچ جلو بودیم که مهاجمان ما در محوطه جریمه خودمان تکل می زدند. این خیلی مهم است و یعنی تیم ما روند رو به رشدی دارد.


شجاعی در رابطه با لغو بازی ها نیز گفت: خیلی خوب شد. زودتر از این ها باید لغو می شد. خانواده های ما نگران بودند. ما در معرض این ویروس در هتل و فرودگاه ها بودیم. خیلی خطرناک بود. ممنونم از مسئولان که این تصمیم را گرفتند. شاید می شد یک مقدار زودتر این تصمیم گرفته شود ولی باز هم خدا را شکر که جلویش گرفته شد.

شجاعی: لیگ باید زودتر از این ها لغو می شد


این تعویق باعث نمی شود که شما از روند خوبی که به دست آورده اید، فاصله بگیرید؟ شجاعی در پاسخ به این سوال بیان کرد: کادر ما عوض شده و کادر جدید آمده است. وقتی تیمی می برد، روحیه می گیرد. شکل کاری ما تفاوت کرده است. الان تعطیل شده و می توانیم بیشتر با تفکرات آقای فکری آشنا شویم که بتوانیم در بازی های بعدی پیاده کنیم. این برد خیلی زودتر باید به دست می آمد ولی نباید با یک برد مغرور شویم. تیم ما جایگاهش این جای جدول نیست.


او در مورد نمایش خود نیز بیان کرد: این گل و پاس گلی که ارسال کردم، من را به لیگ بازگرداند. دست تک تک بچه هایمان را می بوسم. همه در این موفقیت سهیم بودند. این برد را تقدیم می کنیم به مردم قائمشهر که خیلی اذیت شدند.


علیرضا یکی از فوتبالیست های خوب ما است و در بالاترین سطح فوتبال جهان بازی می کند. جهانبخش الگوی بسیار خوبی است و من سعی کردم از نظر اخلاقی و رفتاری از او الگو بگیرم. به هر حال اینکه در ۱۷ سالگی به اروپا بروید کار سختی است و امیدوارم موفقیت هایش ادامه دار باشد.

اخبار مرتبط

ویدیو| شجاعی: هر بازیکنی آرزو دارد در پرسپولیس بازی کند

0 نظر

ارسال نظر

capcha