کرونا درخواست‌های مددجویان کمیته امداد مازندران را اینترنتی کرد

کرونا درخواست‌های مددجویان کمیته امداد مازندران را اینترنتی کرد

رضا نوروزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه اغلب اقدامات و ارتباطات مددجویان کمیته امداد با این نهاد به صورت حضوری است، الکترونیکی کردن خدمات به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت انجام شده است .

وی ادامه داد : در نخستین قدم در روزهای اخیر ۳۶ مورد از خدمات کمیته امداد وارد سامانه الکترونیکی شده است و سعی خواهیم کرد تا در روزهای آینده شاهد کمترین حضور مددجویان باشیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: مددجویان می توانند به صورت الکترونیکی از طریق اینترنت موبایل یا خانگی درخواست های خود را رائه کنند.

نوروزی با اشاره به اینکه درخواست ها به صورت مستقیم روی میز مددکار مربوطه قرار می گیرد، افزود: سعی ما این است که درخواست یا فرآیند بررسی آن حداکثر ظرف ۲۴ ساعت پاسخ داده شود.

وی گفت: مددجویان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی http://e.emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی در روستاها و شهرها و بدون مراجعه به دفاتر کمیته امداد و درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و نسبت به ثبت و ارسال درخواست خود اقدام کنند.

مدیرکل کمیته اماد مازندارن ادامه داد : پس از ثبت درخواست توسط مددجو ،حداکثر بعد از یک ساعت درخواست‌های ثبت شده به صورت هوشمند به کارتابل مددکار خانواده در سیستم جامع خدمات حمایتی این نهادمنتقل می‌شود.

به گفته قنبری ۱۳۵ هزار نفر در استان مازندران تحت پوشش کمیته امداد هستند که تقریبا ۵۰ درصد آنان افراد مسن با سن بیش از ۶۰ سال می باشند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران به ناتوانی برخی از مددجویان در استفاده از سامانه الکترونیک اشاره کرد و گفت: این افراد می توانند از نزدیکان خود برای این منظور کمک گرفته و یا در صورت عدم دسترسی به ادارت کمیته امداد مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط

۳۵ واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد بابل شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha