آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی در مازندران

آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی در مازندران

به گزارش  مازند روز به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، علی نصیری اظهار کرد: به‌منظور رفاه حال مسافران نوروزی اقداماتی نظیر نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافری، تشکیل ستاد خدمات سفر استان ویژه نوروز ۹۹، برقراری کشیک نوروزی امداد خودرو  و ... در دستور کار است.

وی با اشاره به این مطلب که در حال حاضر ۲۱۴ شرکت حمل و نقل مسافر در استان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه این اداره‌کل عهده‌دار مسؤولیت کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوده، از این رو به‌منظور هماهنگی بیشتر جلسه مشترکی با اعضا کمیته برگزار و نسبت به شرح وظایف اعضا تبادل نظر و مواردی به تصویب رسید.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: تهیه و دریافت بلیت‌های اینترنتی با توجه به شرایط موجود بسیار می‌تواند برای هموطنان عزیز مطلوب، راحت و در دسترس باشد.

نصیری ادامه داد: هموطنان در صورت عدم دسترسی به فضاهای اینترنتی می‌توانند از ۱۲ اسفند بلیت‌های نوروزی را به‌صورت حضوری و از طریق پایانه‌های عمومی، دفاتر فروش بلیت در سطح شهر تهیه کنند.

وی در پایان بیان کرد: امید است با رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان شاهد کمترین موارد بروز حوادث رانندگی در طول ایام نوروز سال جاری باشیم.

گفتنی است متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت‌های www.mazand safar.ir و www. mosaferyar.ir و www.Payanneh.ir و یا سایت‌های اختصاصی شرکت‌های اتوبوس‌رانی نسبت به تهیه بلیت مقاصد مدنظر اقدام کنند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha