قدردانی فرمانده انتظامی مازندران از همراهی مردم با پلیس در امنیت انتخابات

قدردانی فرمانده انتظامی مازندران از همراهی مردم با پلیس در امنیت انتخابات

به گزارش مازند روز به نقل از  خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در پیامی از همکاری و مشارکت بسیار خوب مردم مازندران با پلیس در تامین امنیت شعبات اخذ رای و حضور مقتدرانه آنان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است: حضور آگاهانه مردم سرزمین علویان در پای صندوق‌های اخذ رای، بار دیگر برگ زرینی را بر افتخارات مردم این دیار پرافتخار رقم زد.

مردم بصیر و ولایتمدار استان مازندران هوشیارتر از همیشه با عمل به وظیفه خطیر ملی، دینی و اسلامی خود مصمم و استوار همانند حضور مقتدرانه خود در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند و به دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند که همواره پای این انقلاب ایستاده اند و برای اعتلای میهن عزیزشان هیچ واهمه‌ای به دل راه نخواهند داد.

این جانب ضمن قدردانی از همکاران عزیز انتظامی و مشارکت مردم فهیم استان مازندران با پلیس در برقراری امنیت شعبات اخذ رای که منجر به کسب این افتخار شده است، توفیق خدمت به مردم و اعتلای ایران اسلامی عزیز را برای نمایندگان منتخب استان در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) تحت زعامت مقام عظمای ولایت از درگاه ایزد منان آرزو مندم.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha