یازدهمین جلسه حفظ حقوق شهروندی در دادگستری مازندران برگزار شد

یازدهمین جلسه حفظ حقوق شهروندی در دادگستری مازندران برگزار شد

به گزارش مازند روز به نقل از  خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری مازندران در یازدهمین جلسه حفظ حقوق شهروندی دادگستری با بیان اینکه تقویت میزان رضایتمندی ارباب رجوع از مهمترین اهداف دادگستری استان است گفت: برای رسیدن به این هدف، دستورالعمل تکریم مراجعان و قانون رعایت آزادی های مشروع باید مورد توجه همه قضات و کارکنان قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری گفت: حفظ کرامت و شرافت مردم و ارباب رجوع در دستگاه قضایی استان مازندران برای همه کارکنان قضایی و اداری ضروری است و همه ما باید برای گره گشایی از کار مردم گام برداریم و حس خدمتگزاری به ارباب رجوع در همه ما وجود داشته باشد.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه مردم نباید از رفتار و کردار کارکنان ناراضی باشند تصریح کرد: خدمت به مردم افتخار بزرگی است که نصیب ما شده و باید با کار و رفتار جهادی و منش مردمداری از این فرصت خدمتگزاری در جهت کسب رضایت ارباب رجوع استفاده کنیم.

عالی ترین مقام قضایی استان مازندران خاطرنشان کرد: برنامه ریزی ها باید در سال آینده به سمت آموزش حفظ حقوق شهروندی و نظارت بر اجرای درست آن باشد و به نقطه ای برسیم که دادگستری استان بیش ازگذشته پیشگام و پیشرو در حفظ حقوق مردم باشد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری با تاکید برخویشتنداری و مدیریت بر رفتارها افزود: درست است که فشار کاری و حجم زیاد پرونده ها وجود دارد اما نباید دلیلی بررفتار نادرست برخی کارکنان با مراجعان باشد و باید با آسیب شناسی و خویشتنداری و مدیریت ذهن، بهترین برخورد با مردم را داشته باشیم .

اخبار مرتبط

۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می‌کنند

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل

اجرای حکم قلع‌وقمع ۲۴ واحد مسکونی غیرمجاز در کلارآباد

0 نظر

ارسال نظر

capcha