جشنواره بانوی تراز انقلابی برای اولین بار در استان مازندران برگزار شد

جشنواره بانوی تراز انقلابی برای اولین بار در استان مازندران برگزار شد
دبیر جشنواره بانوی تراز انقلابی در خصوص این جشنواره گفت: این جشنواره با ۵ هدف مهم از قبیل: توانمند سازی زنان در عرصه‌های سبک زندگی، عفاف و حجاب، پاسخ به سوالات و شبهات دانشجویان در مسائل زنان، تبیین هویت فعلی زن مسلمان در اجتماع و برگرداندن هویت واقعی به او، شناخت ابعاد شخصیتی حضرت زهرا سلام الله علی‌ها در همه ابعاد زندگی و تبیین نگاه اسلام و غرب به زن برگزار شد.

عابدزیدی ادامه داد: تبیین ملموس ویژگی‌های حضرت زهرا سلام الله علی‌ها برای دختران و زنان، تبیین الگوی بانوی انقلابی و کمک به بازیابی هویت حقیقی زن مسلمان از نتایج و پیامد‌های مورد انتظار اجرای این برنامه بود.

دبیر جشنواره بانوی تراز انقلابی در پاسخ به این پرسش که جشنواره از چه بخش‌هایی تشکیل شده افزود: بخش‌های مسابقه جشنواره شامل هنر‌های تجسمی (پوستر، عکس، نقاشی، طراحی)، ادبیات (شعر، داستان)، ادبیات نمایشی (فیلم نامه نویسی، نمایشنامه نویسی)، فیلم صدثانیه ای، انیمیشن، فیلم سوژه موبایلی، پادکست و مقاله نویسی می‌باشد و همچنین ارسال آثار از طریق دفاتر بسیج دانشجویی شهرستان‌ها به دبیرخانه و یا پیام رسان‌های ایتا، بله، سروش صورت پذیرفت.
 
آماده///جشنواره بانوی تراز انقلابی برای اولین بار در استان مازندران برگزار شد
 
وی همچنین در ارتباط با نحوه داوری و برگزاری جشنواره اظهار کرد: مهلت ارسال آثار ۵ بهمن ماه، داوری از ۷ الی ۲۰ بهمن بوده است و جشنواره در ۲۷ بهمن ۹۸ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی و در حضور مهمانان ویژه و معرفی بانوان تراز استان برگزار گردید. همچنین به نفرات برتر جشنواره نیز جوایز ارزنده اهداء شد.

عابدزیدی افزود: دانشجویان از دانشگاه‌های گوناگون شهرستان‌های بهشهر، قائمشهر، بابل، آمل، بابلسر، نور، نوشهر، چالوس، تنکابن، رامسر در بخش مسابقات جشنواره شرکت نمودند و آمار نهایی آثار جمع آوری شده جشنواره ۴۳۰ اثر می‌باشد.

دبیر جشنواره بانوی تراز انقلابی همچنین در ارتباط با توانمندی سازی و آگاهی بخشی به دانشجویان افزود: از اول مهر ۹۸ تا کنون حدود شصت برنامه در قالب کارگاه، نشست، کرسی آزاد اندیشی در موضوعات تخصصی زنان با محوریت جشنواره بانوی تراز انقلابی در سطح دانشگاه‌های استان برگزار گردید.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha