اجرای هنر مفهومی «ما همه سلیمانی هستیم» در ساری+ تصاویر

اجرای هنر مفهومی «ما همه سلیمانی هستیم» در ساری+ تصاویر

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری فارس، هنر اجرا ی خیابانی( پرفورمنس آرت) با شعار «ما همه سلیمانی هستیم» در مرکز مازندران اجرا شد.

با حضور بیش از 50 بانوی هنرور در میدان شهدای ساری نمایش مفهومی یاد شده اجرا شد.

در این رویداد فرهنگی هنری که به مناسبت اربعین سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» صورت گرفت، شرکت‌کنندگان با در دست داشتن عکسی از شهید سلیمانی به همراه آیینه ای حدود 45 دقیقه در میدان شهدا در مسیر گذر عابران و اتومبیل ها ایستادند، در حالی که برخی هنروران نیز پلاکارد ما همه سلیمانی هستیم را در دست داشتند.

علیرضا پاک‌بین معاون فرهنگی هنری حوزه هنری مازندران با اشاره به این نکته که اصولا کارهای اجرایی خیابانی و مفهومی کمتر در استان شکل میگیرد و نیاز به پشتیبانی بیشتری از سوی مراکز مربوطه دارد گفت: این اثر  به یاد سردار شهید اسلام سپهبد سلیمانی اجرا شد و این نکته را به مخاطبان یادآور می‌شود که همه ی اقشار جامعه میتوانند همچون حاج قاسم سلیمانی، پرتلاش، باتقوا، اهل ایمان، جدی و مبارز باشند و اینکه این سرزمین پر از حاج قاسم ها است.

وی ضمن تشکر از همکاری پیگیرانه مسئولان معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان در این اجرا افزود: حوزه هنری برنامه‌های بسیاری برای ارائه آثار هنری در بطن جامعه دارد، برنامه‌هایی مانند نمایش‌های خیابانی( بومی و آیینی)، نمایشگاه‌های عکس و آثار تجسمی، اجراهای سرود و موسیقی و... که در زمان‌های متفاوت در شهرهای مختلف استان در مناسبت‌های مربوطه اجرا خواهند شد.

این نمایش از سری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران بوده که توسط  واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری مازندران و همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان به اجرا در آمد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha