افزایش تعداد شعبات قائم‌شهر از 164 به 169شعبه

افزایش تعداد شعبات قائم‌شهر از 164 به 169شعبه

به گزارش مازند روز به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، یحیی یوسف‌پور ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن ایام انتخابات با بیان اینکه در انتخابات دوم اسفندماه سال‌جاری۱۶۹شعبه در بخش مرکزی قائم‌شهر فعال است، اظهار کرد: از این تعداد ۹۹ شعبه شهری، ۷۰شعبه روستایی است.

وی افزود: در بخش مرکزی سوادکوه و زیراب ۵۷، بخش مرکزی جویبار و گیل‌خواران ۷۴، بخش مرکزی سوادکوه شمالی و نارنجستان ۳۵ و بخش مرکزی سیمرغ و تالارپی ۳۳ شعبه اخذ رأی در روز انتخابات فعال است.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر تعداد نیروهای اجرایی در کل شهرستان را ۵هزار و ۵۲۴ نفر برشمرد و تصریح کرد: از این تعداد ۲هزار و ۵۷۳نفر در قائم‌شهر، ۸۴۳نفر در سوادکوه، هزار و صد و سه نفر در جویبار، ۵۱۷نفر در سوادکوه شمالی و ۴۸۸نفر در سیمرغ فعالیت دارند.

یوسف‌پور با بیان اینکه تعداد کل شعب در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ ۳۶۸ شعبه است، گفت: تعداد شعبه‌های شهرستان قائم‌شهر از ۱۶۴شعبه در سال ۹۴ به ۱۶۹شعبه در سال ۹۸ افزایش پیدا کرد.

به گزارش فارس، در دوم اسفند ۹۸ و در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دو نماینده از حوزه انتخابیه قائم‌شهر و سوادکوه به بهارستان راه پیدا می‌کنند.

اخبار مرتبط

فرایند دور دوم انتخابات مجلس در مازندران چه روندی طی می‌کند؟

مخالفت ادیانی با اصلاح برخی قوانین انتخابات

باید برای همیشه دُم روباهِ پیر قیچی شود/ مجلس به دولت اخطار دهد

0 نظر

ارسال نظر

capcha