مازندرانی‌ها زیر باران و سرما با انقلاب تجدیدمیثاق کردند

مازندرانی‌ها زیر باران و سرما با انقلاب تجدیدمیثاق کردند

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در مرکز استان مازندران ، با حضور پرشور اقشار مختلف مردم از میدان ساعت تا میدان امام خمینی (ره) برگزار شد.

امسال شرکت کنندگان در راهپیمایی سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه پلاکاردهایی با شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و استقلال آزادی جمهوری اسلامی، ۲۲ بهمن سند بی ابرویی آمریکاست، ای رهبر آزاده آماه ایم آماده در دست داشتند، با دست نوشته های تا آخر ایستاده ایم و مرگ بر فتنه گر ، در بهار آزادی جای سلیمانی خالی و ... خشم و غضب خود از شهادت سردار به رخ دشمنان کشاندند.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر سپهبد شهید قاسم سلیمانی انزجار خود را از امریکا و استکبار جهانی در ترور سردار اسلام به نمایش گذاشتند.

علاوه بر این مردم مازندران با شعار هایی همچون معامله قرن محکوم است ، طرح معامله قرن را طرحی منسوخ شده و آمریکایی - اسرائیلی عنوان کردند و مخالفت خود را با معامله بر سرزمین مادری فلسطینیان اعلام کردند.

همچنین راهپیمایان با ساختن ماکتهایی از سیاست مداران آمریکایی و اسرائیلی در پی نمایش گذاشتن چهره واقعی آنها بودند و از مسلمانان و مردم جهان خواستند تا همراه ملت ایران برای حمایت از مظلومان جهان بویژه مردم یمن و انتفاضه فلسطین یکصدا شوند.

مردم مازندران هم صدا با دیگر مردم کشور با اعلام انزجار از رفتار تهدید آمیز آمریکا، سیاست تشویش اذهان و اختلاف افکنی آمریکا را به گوش جهانیان رساندند.

اخبار مرتبط

اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در مازندران

تجمع دانشجویان انقلابی

استکبار جهانی سیلی سختی از اسلام خورده است/ نشریه «شارلی ابدو» غیرت مسلمانان را به جوش آورد

0 نظر

ارسال نظر

capcha