آمادگی چالوس برای میزبانی از مسافران نوروزی

آمادگی چالوس برای میزبانی از مسافران نوروزی

مهدی اسحاقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان چالوس با اشاره به اینکه جلسات خدمات سفر این شهرستان به ریاست فرماندار برگزار شده است، اظهار کرد: البته ستاد خدمات سفر شهرستان چالوس دائمی است و فقط مختص فصول خاصی نیست و به هر صورت در این جلسه تعداد کمیته برای ستاد خدمات سفر چالوس تعیین شده است که کمیته‌ها نیز جلسات خود را با اعضای خودشان  برگزار و برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دادند.

وی افزود: جلسه مشترکی نیز با فرماندار کرج و چالوس در استان البرز برای هماهنگی‌های لازم به منظور ارائه خدمات بین دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و تصمیمات خوبی نیز گرفته شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان چالوس با بیان اینکه  برنامه‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در ایام نوروز در چالوس برگزار خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به تدبیری که توسط فرماندار چالوس صورت گرفته است، این شهرستان آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در چالوس را دارد.

وی درباره ساماندهی اماکن اقامتی عنوان کرد: در این زمینه کمیته مشترک نظارتی تشکیل شده است و فعالیت خود را نیز شروع کردند و بازدید از تأسیسات گردشگری و مراکز خدمات‌رسان هم در حال انجام است تا اگر هر مشکلی وجود داشته باشد تذکرات لازم داده می‌شود که بتوانند تا قبل از فرا رسیدن نوروز نسبت به رفع نواقصات آن در راستای میزبانی از مسافران و گردشگران اقدام کنند.

اسحاقی گفت: امسال نسبت به سال قبل انتظار حضور مسافران و گردشگران بسیار زیادی را در شهرستان چالوس داریم زیرا این شهرستان از مقاصد اصلی گردشگران محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

طرح سالم‌سازی دریای خزر در سواحل چالوس

جاده چالوس مسدود و ترافیک در هراز سنگین است

جاده چالوس در نخستین ساعات سال جدید+عکس

0 نظر

ارسال نظر

capcha