همایش اقتدار رزم آوران علوی در نوشهر برگزار شد

همایش اقتدار رزم آوران علوی در نوشهر برگزار شد

به گزارش مازندروز به نقل از  مهر، حجت الاسلام محمود مشایخ امام جمعه نوشهر صبح یکشنبه در همایش اقتدار رزم آوران علوی در نوشهر با گرامیداشت دهه فجر و با گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی گفت: وی در جبهه و مبارزه با اشرار و قاچاقیان و داعش تا پای جان ایستاده بود و با خداوند معامله کرده بود.

وی با اظهار اینکه سردار سلیمانی با خداوند معامله کرده بود، افزود: در حال حاضر خون سردار شهید سلیمانی بیشتر از سردار اثربخش است و همانگونه که اخلاص سید الشهدا، عاشورا را زنده کرد، ایثار شهید سلیمانی نیز سبب زنده ماندن او شده است.

امام جمعه نوشهر یادآور شد: ما نیز باید تلاش کنیم کارها را خداوند انجام دهیم زیرا اخلاص انسان را به رستگاری می‌رساند زیرا ریاکاری سرانجام بدی را برای انسان رقم خواهد زد.

امام جمعه نوشهر با گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم معرفی شود.

سرهنگ جناسمی فرمانده سپاه نوشهر نیز در حاشیه این همایش با اظهار اینکه همایش اقتدار رزم آوران علوی باحضور ۴۰۰ نفر از بسجیان برگزار شده است، گفت: بسیجیانی از گردان‌های رزم و از هفت ناحیه در این برنامه شرکت دارند.

وی معرفی و نمایش توانمندی‌ها و قابلیت‌های بسیجیان به عنوان سربازان ولایت را از اهداف این همایش اعلام کرد.

اخبار مرتبط

رسیدگی دستگاه قضا به ماجرای زمین‌خواری ۵هکتاری در نوشهر

بهره برداری غیرمجاز ماسه در سواحل مازندران، آسیبی مشهود

رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر: مشکلی در تامین بیماران در بخش ایزوله منفی بیمارستان نداریم

0 نظر

ارسال نظر

capcha