برگزاری مراسم تجلیل از بانوان نمونه مازندران به مناسبت هفته زن

برگزاری مراسم تجلیل از بانوان نمونه مازندران به مناسبت هفته زن

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روفیا مجیدی صبح امروز در سومین جلسه هماهنگی جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت که در اداره کل حفظ آثار برگزار شد، با تبریک دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر سرنوشت کشور و نظام را تغییر داد و مردمی شد و ما باید برای اداره کشور به نحو احسن عمل کنیم.

وی به وجدان کاری و اعتمادسازی مسؤولان به عنوان دو مولفه مدیریتی در بخش‌‌های دولتی اشاره کرد و افزود: نیازمند این اتفاق در بین مدیران حوزه‌های مختلف کشور هستیم.

 معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و هفته زن، از برگزاری ششمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در استان خبر داد و افزود: این جشنواره همزمان با ولادت بی‌بی دو عالم به صورت ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

مجیدی ادامه داد: جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت تنها برنامه ستادی استان است که از انسجام واقعی برخوردار بوده و با همکاری مطلوب دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شهادت سردار دل‌ها حاج  قاسم سلیمانی بیان کرد: کشور ما با شهادت این سردار عزیز پشتوانه خیلی قوی در حوزه مقاومت را از دست داد و ایشان جزو تئوریسین‌های نخبه بوده و برنامه‌های هفته زن با محوریت این شهید در استان برگزار خواهد شد.


مجیدی با اشاره به اینکه یکی از اهداف جشنواره تجلیل از خانواده‌ها و فرزندان شهداست، امنیت کشور را مدیون خون شهدا برشمرد و افزود: شهدا قهرمانان جنگ هستند و باید مورد ارج و احترام جامعه ما باشند و تجلیل از خانواده‌های آنان وظیفه ما است.

وی از برگزاری مراسم تجلیل از بانوان نمونه استان به مناسبت هفته زن خبر داد و گفت: این مراسم در سه محور بانوان نمونه، کارمندان نمونه و مشاورین امور بانوان نمونه در روز شنبه 26 بهمن ماه در سالن برنامه ریزی استانداری مازندران برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha