۶ طرح عمرانی و خدماتی در نوشهر به بهره‌برداری رسید

۶ طرح عمرانی و خدماتی در نوشهر به بهره‌برداری رسید

این طرح ها شامل افتتاح خانه بهداشت در روستای کردیکلا ، تامین آب شرب روستای خیرودکنار ، حفر و تجهیز یک حلقه چاه  ،  افتتاح دفتر خدمات مسافرتی و  ایستگاه های پمپاژ فاضلاب بوده است که امروز به بهره برداری رسید.

خانه بهداشت روستای کردیکلا بخش مرکزی با زیربنای ۹۰ متر مربع در زمینی اهدایی به مساحت ۲۰۰ متر مربع  و در مجموع اهدای زمین و ساخت با اعتبار ۶ میلیارد ریال از سوی یک خیر تامین و پرداخت شده است.

طرح تامین آب شرب روستای خیرودکنار بخش مرکزی هم با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به صورت مشارکتی آب و فاضلاب روستایی و دهیاری که شامل حفر و تجهیز یک چاه عمیق پنج لیتر بر ثانیه بود.

دفتر خدمات مسافرتی با ۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی و اشتغالزایی برای پنج نفر از دیگر طرح های ا فتتاحی در نوشهر بود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری شهرستان نوشهر نیز در حاشیه آئین بهره برداری از طرح‌های دهه فجر به خبرنگار ایرنا افزود: بهره برداری از طرح ایستگاه پمپاژ فاضلاب جنب بازار روز با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال، پروژه حفاظت هوشمند و تامین روشنایی محوطه چشمه "اسپی او" با اعتبار ۶ میلیارد ریال و اصلاح ساختار و جانمایی تجهیزات آزمایشگاه براساس استاندارد ISO با اعتبار یک میلیارد ریال آغاز شد.

سید شکرالله موسوی گفت: اعتبارات این طرح ها از محل اعتبارات ملی، استانی و داخلی (ماده ۱۱ و تبصره سه قبوض آب بها) تامین شده است.

وی ادامه داد: طرح احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب به ظرفیت ۳۵ متر مکعب در ساعت برای ۷۰۰ خانوار، لوله گذاری به طول ۲ کیلومتر علاوه بر کاهش آلودگی زیست محیطی ناشی از دفع نا صحیح فاضلاب، در ارتقای سلامت عمومی جامعه نیز موثر است. 

در دهه فجر امسال ۵۱ طرح با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴۸۷ میلیارد ریال در شهرستان ۱۳۸ هزار نفری نوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

اخبار مرتبط

رسیدگی دستگاه قضا به ماجرای زمین‌خواری ۵هکتاری در نوشهر

بهره برداری غیرمجاز ماسه در سواحل مازندران، آسیبی مشهود

رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر: مشکلی در تامین بیماران در بخش ایزوله منفی بیمارستان نداریم

0 نظر

ارسال نظر

capcha