ساختمان دانشکده پیراپزشکی و فناوری نوین پزشکی در ساری افتتاح شد

ساختمان دانشکده پیراپزشکی و فناوری نوین پزشکی در ساری افتتاح شد

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری فارس، خبر حضور سعید نمکی وزیر بهداشت از چند روز گذشته در سطح رسانه‌های مازندران دست به دست می‌شد.

نمکی قرار بود که در هفتمین همایش اخلاق پزشکی در استان مازندران شرکت کند اما به دلایل نامشخصی سفرش را تا امروز به تاخیر انداخت.

وی در بدو ورورد به ساری ساختمان دانشکده پیراپزشکی و فناوری نوین را در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی مازندران افتتاح کرد.

این پروژه در مساحتی به متراژ ۶ هزار و ۳۸۰ متر مربع در چهار طبقه آغاز شده و تاکنون برای تکمیل این پروژه ۲۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشکده هزینه شده است.

فضای آموزش این ساختمان شامل کتابخانه، کلاس‌های آموزشی و سالن‌های آزمایشگاه، پراتیک، فناوری اطلاعات سلامت، رادیولوژی و بینایی سنجی است.

به گزارش فارس، دانشکده پیراپزشکی از سال ۱۳۷۱ برای ارائه خدمات آموزشی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی فعالیت‌ش را آغاز کرده است.

دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی از سال ۹۶ با پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصص فعالیت آموزشی و پژوهشی را در دستور کار خویش قرار داده است.

از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در مازندران، افتتاح ساختمان شماره دو بیمارستان رازی قائمشهر به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در پنج طبقه با اعتباری بیش از ۱۲۵ میلیارد ریال است.

ساخت این پروژه از سال ۹۶ آغاز و در امروز به بهره‌برداری رسیده است.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha