۳۲ غرفه گردشگری مازندران در نمایشگاه بین المللی تهران برپا می شود

۳۲ غرفه گردشگری مازندران در نمایشگاه بین المللی تهران برپا می شود

سیف الله فرزانه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به معرفی مازندران در ۳۲ غرفه نمایشگاه تهران گفت: در این نمایشگاه هفت هتل توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با اشاره به حضور شهرداری بهشهر و کلاردشت در این نمایشگاه گفت: همچنین سه دفتر خدمات سیاحتی و جهانگردی راد سفر نوین آریا، هفت خوان تنکابن و تی تی پرواز شهرستان بابلسر، ظرفیت‌های مازندران را معرفی می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به حضور ۳ اقامتگاه بوم گردی پردارم، کلبه عادل و استاره سو شهرستان‌های تنکابن، بابل و قائمشهر در این نمایشگاه، گفت: مجتمع تفریحی و گردشگری شهرسبز رامسر، کاگان ساری، نمک آبرود چالوس، دشت نور، اکسین آمل و همچنین شرکت بوم سامانه گردشگری باتیس و رستوران آیلار، در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

فرزانه با اشاره به معرفی سوغات ویژه مازندران در این نمایشگاه گفت: ۸ کارگاه صنایع دستی خراطی، چرم، طراحی، شیشه، لاک تراشی و اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع دستی استان به معرفی محصولات خود می‌پردازند.

وی افزود: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌وسومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی، از ۲۳ تا ۲۶ بهمن سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha