اجرای ۱۸ پروژه زیرساختی در رامسر

اجرای ۱۸ پروژه زیرساختی در رامسر

به گزارش مازندروز به نقل از  خبرگزاری فارس، محمد آزاد بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری بهمن ماه شهرستان رامسر که با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران برگزار شد با اشاره به سالروز چهل و یکمین دهه فجر، شرایط و ظرفیت‌های رامسر را برشمرد و اظهار کرد: رامسر دارای جمعیت 75 هزار نفری است که حدود ۵ الی ۶ میلیون گردشگر را پذیرا است.

 وی با اشاره به اینکه شهرستان رامسر دارای دو شهرداری و دو بخش که بخش دالخانی آن در سال گذشته افتتاح شد، اظهار کرد: شهرستان رامسر دارای هفت واحد دانشگاهی است که در کنار مقصد گردشگری بودن باید به عنوان مقصد دانشجویی نیز شناخته شود که انواع رشته‌ها را داراست.

فرماندار رامسر تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به دور از غفلت‌ها  پروژه‌ها و اقدامات حوزه زیرساختی بسیار خوبی انجام شد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه ۱۸ پروژه زیرساختی در رامسر در حال انجام است، خاطر‌نشان کرد: برخی از این پروژه‌ها در این ایام دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار گرفته و یا در روزهای آینده کلنگ‌زنی می‌شوند.

آزاد با اشاره به فرودگاه شهرستان رامسر افزود: با همراهی‌ها و با وجود موانع مختلف در ایام دهه فجر شاهد بهره‌برداری از فرودگاه رامسر با حضور مسئولین استانی خواهیم بود.

وی با اشاره به پروژه‌ واحد پردیس دانشگاه بین‌الملل که در رامسر وجود داشت و به دلیل مکان اجازه ادامه فعالیت به آن داده نمی‌شد، تاکید کرد: اما با مطالبه مردم و حمایت‌های مسئولین توانستیم ساختمان واحد بین‌الملل را احداث کرده که در روزهای آینده بهره‌برداری می‌شود.

فرماندار رامسر به پروژه‌های دیگر شهرستان اشاره کرد که شامل مجموعه اموزشی ملاصدرا، مجتمع فرهنگی کتالم، باغ ۳۳ هکتاری، مجتمع فرهنگی رامسر و احداث دیواره حفاظتی رودخانه‌ها، پل چهارم صفارود، ایجاد مرکز غربالگری بیمارستان امام سجاد، تعریض خیابان اشکور و... که برخی عملیات اجرایی آنها آغاز شده و برخی دیگر افتتاح می‌شوند.

وی با اشاره به حوزه‌‌های مختلف دیگر که فعالیت‌ها در حال انجام هستند، ادامه داد: در حوزه ساماندهی طرح‌های دریا و حوزه تنظیم بازار و همچنین ستاد تسهیلات سفر شهرستان رامسر دارای رتبه شده است و در آینده نیز با همکاری و همیاری هم در جهت خدمت به مردم تلاش می‌کنیم.

آزاد با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و ابراز امیدواری از حضور و مشارکت حداکثری مردم، شعب اخذ رای شهرستان را ۸۲ شعبه عنوان کرد و گفت: ۱۹ شعبه در حوزه روستایی هستند و اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در حال انجام است.

اخبار مرتبط

توقیف موتورسیکلت‌های مزاحم در رامسر

روایت عشق معلم رامسری در اردیبهشت کرونایی مازندران

بودجه شهرداری رامسر به ۶۳ میلیارد تومان رسید

0 نظر

ارسال نظر

capcha