حرکت دانشجویان در مسیر انقلاب باشد

حرکت دانشجویان در مسیر انقلاب باشد

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری فارس، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی ظهر امروز در دیدار با دانشجویان مازندرانی دانشگاه امام صادق (ع) اظهار کرد: همانطوری که دانشجویان ابتدای انقلاب نقش بسزایی در فعالیت انقلابی داشتند شما نیز باید انقلابی حرکت کنید.

وی افزود: ما با دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) احساس نزدیکی بیشتری داریم و به همین دلیل انتظارات بیشتری داریم، شما نسبت به مردم مازندان باید احساس مسؤولیت داشته باشید و دستاوردهای فرهنگی داشته باشید.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: بعد از فارغ‌التحصلی و شاغل شدن با کار ارتباط داشته باشید، به استناد قرآن باشد و گذشته خود را فراموش نکنید.

این مسؤول تصریح کرد: جامعه الصادق در تابستان ۱۳۶۱ روی کار آمدند و بین دانشگاه‌های مختلف دوره ماهیانه گذاشتند، آیت الله مهدوی کنی یکی از یادگاران همین دانشگاه است که از نظر علمی جایگاه بلندی دارد.

وی خاطرنشان کرد: محصول این دانشگاه می‌تواند برای مازندران بسیار مفید باشد که امیدواریم فعالیت بیشتر شود، باید افکار و ابتکارتان را حرکت کرده و بسترسازی کنید و صفر تا صد این موضوع را خودتان انجام دهید البته ما هم هر کمکی باشد انجام خواهیم داد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha