اجرای ۱۲۳ کیلومتر شبکه گاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی

 اجرای ۱۲۳ کیلومتر شبکه گاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی

به گزارش مازند روز به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به وجود ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری در استان گفت: ۲۹۷۱ هکتار مساحت اراضی در اختیار شرکت شهرکهای صنعتی مازندران است که از این میزان ۱۹۶۱ هکتار آن در فاز عملیاتی قرار دارد.

سید مصطفی موسوی با بیان اینکه کل قرارداد منعقد شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ۲۶۳۶ فقره با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۶۵۷۷۷ میلیـارد ریال است افزود: تاکنون ۱۸۶۱ واحد صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۳۴۱۶۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده اند.
او با اشاره به اینکه رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی است گفت: ۳۸ شهرک و ناحیه صنعتی دارای آب بوده که ۷۹۵ لیتر بر ثانیه آب مورد نیاز واحد‌ها تأمین و ۴۹۰ مگاوات برق واحد‌های تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز تأمین شده است.
موسوی افزود: درحال حاضر ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی به شبکه گاز متصل شده اند که شبکه گاز به طول ۱۲۳ کیلومتر شامل ۲۱ شهرک صنعتی به طول ۱۱۱ کیلومتر و ۹ ناحیه صنعتی نیز به طول ۱۲ کیلومتر می‌باشد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران همچنین از بهره‌برداری ۲۰ پروژه زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه‌های عمرانی ۱۵۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی و استانی هزینه شده است.
موسوی افزود:درحال حاضر ۴۱ پروژه تحویل موقت شدند و ۷۵ پروژه عمرانی نیز با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها ونواحی صنعتی استان در حال اجرا است.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha