«قائمی» یک ماه دیگر برای بازی آماده می‌شود

«قائمی» یک ماه دیگر برای بازی آماده می‌شود

پیمان‌اکبری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کاله آمل جزء تیم‌های خوب و قدرتمند لیگ برتر است و امروز نیر  عملکرد بسیار خوبی داشت اما تیم ما به نسبت کاله در حمله و سرویس عملکرد بهتری داشت و موفق شدیم با کاهش اشتباه‌های فردی پیروزی را از آن خود کنیم.

وی اضافه کرد: بازیکنانم با هماهنگی بهتر و حضور جنگده‌تر در زمین بازی توانستند در توپ‌های دوم‌ نیز عملکرد قابل قبولی از خود به‌ نمایش بگذارند.

 

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته سیزدهم لیگ برتر کشور روز گذشته، یکشنبه در دیداری خانگی با نتیجه سه بر یک مقابل میهمان خود کاله آمل پیروز شد و سه امتیاز خانگی این مسابقه را به‌دست آورد.

برگزاری لیگ برتر والیبال با حضور ۱۳ تیم شهرداری ورامین، پیام خراسان، سایپا، راه‌یاب ملل مریوان، شهروند اراک ، پیکان، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران و شهداب یزد از هشت آبان آغاز شد.

دیدارهای مراحل رفت و برگشت بر اساس برنامه ارائه شده از سوی سازمان لیگ، در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار خواهد شد و روز چهارشنبه ۲۸ اسفندماه، به پایان می‌رسد.

در پایان مرحله مقدماتی (دور رفت و برگشت) تیم‌های یازدهم، دوازدهم و سیزدهم به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند و هشت تیم برتر نیز به مرحله پلی‌آف لیگ برتر صعود خواهند کرد.

اخبار مرتبط

اسامی داوران هفته چهارم لیگ برتر؛ فغانی داور حساس ترین بازی

کار سخت هراز مقابل صدرنشین لیگ

نکونام: خوشحالم لیگ برتر نساجی را دارد

0 نظر

ارسال نظر

capcha