انهدام باند سارقان منزل با ۴۵ فقره سرقت در بابل

انهدام باند سارقان منزل با ۴۵ فقره سرقت در بابل

سردار سیدمحمود میرفیضی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و طلاجات و اموال گرانقیمت شهروندان در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و تقویت گشت‌های انتظامی، مأموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا در نیمه‌های شب، حین گشت‌زنی در یکی از مناطق مسکونی شهر به یک دستگاه خودرو سواری ساینا با پلاک مخدوش و  ۳ سرنشین مرد که با مشاهده مأموران پلیس،  قصد فرار از صحنه را داشتند، مظنون شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اقدام سریع و غافلگیرانه پلیس در توقیف خودرو و دستگیری سرنشینان آن، بیان کرد: مأموران در تحقیقات اولیه از سرنشینان خودرو دریافتند، این افراد از اعضای باند سرقت منزل بوده و قصد سرقت از یک منزل در این منطقه را داشته‌اند.

میرفیضی عنوان کرد: متهمان که با هماهنگی قضائی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفتند در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس آگاهی تاکنون به ۴۵ فقره سرقت منزل، سرقت گاوصندوق و طلاجات شهروندان با شگردی خاص اقرار کردند. 

وی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس آگاهی مشخص شد، سارقان اهل یکی از استان‌های غربی کشور و از اعضای یک خانواده هستند که با اجاره منزلی در یکی از شهرهای ساحلی استان اقدام به سرقت در شهرستان‌های بابل، آمل، بابلسر و قائم‌شهر می‌کردند.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: متهمان که با شناسایی منازل خالی از سکنه و با شیوه‌ای خاص اقدام به دستبرد و سرقت گاوصندوق و طلاجات شهروندان می‌کردند، در بازرسی از خودروی آنان بیش از ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد و مقادیری طلاجات کشف شد.

میرفیضی گفت: تحقیقات بیشتر قضائی و انتظامی برای کشف سایر سرقت‌ها و شناسایی مال‌باختگان همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در بهشهر

کلاهبردار ۹۰ میلیاردی در آمل به دام افتاد

0 نظر

ارسال نظر

capcha