۹۶۰۰ برنامه سپاه کربلا مازندران در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود

۹۶۰۰ برنامه سپاه کربلا مازندران در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود

حسین‌محمد رضایی در نشست خبری چهل و یکمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ضمن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه همه ما نسبت به مردم و این مملکت تکلیف داریم، اظهار کرد: هر کسی متناسب با ظرفیت خود می‌تواند برای این انقلاب گام بردارد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از حیث تکریم و شکل‌گیری اعجاب همگان را برانگیخته است، تصریح کرد: این انقلاب به لطف الهی توسعه یافته و خودش را به بشریت اثبات کرده است.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران در خصوص بهره‌برداری از برنامه‌های دهه فجر در مازندران گفت: هزار و ۸۷۶ برنامه ورزشی، هزار و ۲۸۴ اردوی جهادی در مناطق محروم مازندران و افتتاح ۱۳ پایگاه مقاومت از برنامه‌هایی هستند که در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.
رضایی با اشاره به اینکه ۵ سالن ورزشی در شهرهای ساری، نکا، قائمشهر، آمل و بابل در این ایام افتتاح می‌شود، افزود: افتتاح ۸۵ برنامه محرومیت‌زدایی، ۳ هزار و  ۵۱۵ نشست بصیرتی، ۲ هزار و ۶۷۰ برنامه دیدار با خانواده‌های شهدا، افتتاح ۳۲۲ نمایشگاه علمی، ۳۶۴ نمایشگاه فرهنگی، ۱۴۵ نمایشگاه هنری و ۹۴ نمایشگاه اقتصادی نیز از دیگر برنامه‌هایی هستند که در ایام الله دهه فجر اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: برنامه شاخص این ایام به یاد شهید سردار قاسم سلیمانی بوده است که در همه شهرها برگزار می‌شود.
جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: "انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت" از شعار های منتخب ایام الله دهه فجر امسال است.

اخبار مرتبط

پویش تشکیل زنجیره انسانی در سواحل مازندران

دهه فجر ؛ میدان تره بار جدید ساری افتتاح می شود

۶ طرح در نوشهر به بهره‌برداری رسید

0 نظر

ارسال نظر

capcha