اجرای طرح‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در سوادکوه

اجرای طرح‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در سوادکوه

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری فارس، سید‌موسی‌ حسین‌نژاد شنبه شب در جمع فعالان رسانه‌های سوادکوه با اشاره به جای خالی سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی که جسمش در کنار ما نیست ولی به عنوان فارغ التحصیل مکتب امام و مالک‌اشتر مقام معظم رهبری در کنار ماست و خونش، انقلاب اسلامی ما را بیمه کرد گفت: به برکت انقلاب اسلامی جبهه مقاومت در برابر نظام استکباری ایستاده است.

وی افزود: ردپای امریکا در حوزه‌های مختلف برای طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی همواره وجود دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه به رخداد‌های چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: مردم در صف اول دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار دارند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، محرومیت‌زدایی، تحقق عدالت اجتماعی، معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید و یادبود سردار سلیمانی از محور‌های برگزاری برنامه‌های دهه فجر در سوادکوه است.

حسین‌نژاد از برگزاری 50 عنوان برنامه شهرستانی و 350 برنامه در سطح رده‌های بسیج شهرستان سوادکوه خبر داد و افزود: 6 پروژه انتقال آب برای 6 روستا، ساخت مسکن محرومان، برگزاری برنامه‌هایی با هدف تعمیق بصیرت‌افزایی، نشست روشنگری، محفل انس با قرآن، طرح‌های خدمت رسانی و محرومیت‌زدایی، نمایشگاه عرصه محصولات و دست‌ساخته‌های اقتصاد مقاومتی بخشی از برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه در دهه فجر امسال است.

وی راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشانگر اعتقاد به آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: سپاه، بازوان نظام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه از تحول در برنامه‌های دفاع مقدس شهرستان با احیای دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه با مسؤولیت جدید خبر داد.

اخبار مرتبط

آمفی‌تئاتر شهرداری قائمشهر میزبان عوامل هیئت اجرایی مرحله دوم انتخابات مجلس

پیگیری پایش تصویر در ورودی و خروجی روستاهای سوادکوه

مردم سوادکوه شمالی همچنان نگران از شیوع مجدد کرونا

0 نظر

ارسال نظر

capcha