مسئولان مازندران به شهدای انقلاب ادای احترام کردند

مسئولان مازندران به شهدای انقلاب ادای احترام کردند

احمد حسین زادگان و حجت اسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی همچنین مزار شهدای انقلاب را غبار روبی و عطر افشانی کردند و با قرار دادن گل بر روی سنگ قبر شهدا ، یاد و خاطره آنان را در نخستین روز از دهه پیروزی انقلاب اسلامی گرامی داشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم گفت : مسیر شهدا ، امام راحل و انقلاب اسلامی را با صلابت و استوار ادامه می دهیم . راه شهدا باید بدون ترس و واهمه از استکبار جهانی بیشتر از پیش ادامه بیابد.

محمدی لائینی افزود : مسئولان باید خدمات خود را بر اساس قوانین و مقررات به درستی با هدف رضایتمندی مردم ادامه بدهند. شهدا همواره زنده هستند و رضایتمندی مردم موجب شادی روح آنان می شود.

وی آغاز چهل و یکمین سالگرد جشن دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولان بر مزار شهدا را تجدید پیمان دوباره با آرمان‌های انقلاب دانست و اظهار داشت : مسئولان و دست اندرکاران باید بدانند که حضور در مزار شهدا یعنی مرور کردن کارنامه فعالیت های خود در خدمت به مردم است و یقین کنید رضایتمندی جامعه موجب شادی روح شهدا می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه ملت همواره پشتوانه این نظام هستند، گفت : مردم در صحنه های مختلف انقلاب و بعد از آن در عرصه های مختلف این حضور خودر ا نشان دادند.
مازندران در دوران انقلاب اسلامی ۸۰ شهید و ۴۵ جانباز را تقدیم نظام کرد.

اخبار مرتبط

دیدار مسوولین شهرستان سواد کوه شمالی با خانواده های شهدا در اولین روز از دهه فجر

جشنواره موسیقی فجر راهی ۱۴ استان کشور می‌شود

افتتاح دو طرح در قائم شهر به مناسبت دهه فجر

0 نظر

ارسال نظر

capcha