فرهنگ مهدویت در جامعه ترویج یابد

فرهنگ مهدویت در جامعه ترویج یابد

به گزارش مازندروز به نقل از مهر، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی صبح پنجشنبه در نشست بنیاد مهدویت با تاکید بر اینکه، توجه به مهدویت و نهج البلاغه باید در اولویت برنامه‌ها باشد، تصریح کرد: ساری به عنوان مرکز استان باید در زمینه نهادهای فرهنگی و توجه به آن سرآمد باشد.

وی خواستار ورود خیرین برای حمایت از نهادی فرهنگی و بنیاد مهدویت شد و گفت: باید تلاش شود یک مکان و جایی برای این بنیاد مشخص شود تا دغدغه‌ای در این باره وجود نداشته باشد.

وی از شهرداری ساری خواست تا در مرحله اول یک ملک به صورت موقت و در مرحله دوم یک زمین برای ساخت مرکز بنیاد در اختیار قرار دهد.

علیجان شمشیربند رئیس شورای شهر ساری هم گفت: طبق قانون و شرع ما می‌توانیم در حدی کمک کنیم و با توجه به اینکه بنای انقلاب ما ظهور حضرت ولی عصر (عج) است. گفت: در قانون اساسی ترویج قرآن و مهدویت مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اظهار اینکه مسائل و مشکلات فراروی بنیاد باید به صورت اساسی رفع شود، گفت: دیدگاه فرهنگی شهرداری و شورا در این بخش روشن است.

اخبار مرتبط

️نشست جمعی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی غرب استان مازندران با آیت الله محمدی لائینی نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha