رفع مشکل 110 واحد تولیدی کشاورزی در مازندران

رفع مشکل 110 واحد تولیدی کشاورزی در مازندران

به گزارش مازندروز به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، حسین نگهدار در خصوص تسهیلات بسته رونق تولید به متقاضیان بخش کشاورزی گفت: با توجه به خارج نشدن طرح‌های تولیدی بخش کشاورزی از چرخه تولید، از ابتدای امسال تاکنون ۳۲ کمیته تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید بخش کشاورزی برای ۲۶۰ طرح که دارای مشکلاتی بودند تشکیل شد.
او افزود: ۷۵ درصد موارد مطرح شده در این کمیته در خصوص تعیین تکلیف بدهی‌های بانکی بوده که با نظر مساعد اعضای کارگروه و قوانین تسهیلی (موضوع بند (ل)، بند (خ) و قانون تسهیل تسویه بدهکاران شبکه بانکی کشور مشکل ۱۱۰ متقاضی بخش کشاورزی رفع و مابقی در حال بررسی و پیگیری است.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: این کارگروه با حضور نمایندگان بانک‌های عامل، استانداری و واحد‌های مرتبط با هر طرح و متقاضیان برگزار می‌شود.
نگهدار افزود: ۱۶ طرح برای برون رفت از مشکلات اجرای طرح، به کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع و مشکل آن‌ها رفع شد.
وی بیان کرد: از محل بسته رونق تولید، ۹۰۳ طرح زیربخش کشاورزی که پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد داشته و در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند به مبلغ ۸۳۰ میلیارد تومان با تایید در کارگروه‌های تخصصی در سازمان جهاد کشاورزی و استانداری به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد تاکنون به ۱۵۰ طرح به مبلغ ۸۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

اخبار مرتبط

جمع آوری قارچ‌های بتنی در زمین‌های کشاورزی بابل

ثبت اطلاعات آبادی‌های بابل در سامانه جهاد کشاورزی

تهیه ۲۲ پروژه جهش تولید در بخش کشاورزی مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha