۶۱ مددجوی مازندرانی دهه فجر امسال صاحبخانه می‌شوند

۶۱ مددجوی مازندرانی دهه فجر امسال صاحبخانه می‌شوند

به گزارش مازند روز به نقل از خبرگزاری مهر، رضا نوروزی با بیان اینکه دهه فجر ۶۱ مددجو، تحت پوشش صاحبخانه می‌شوند، اظهار داشت: این واحدهای مسکونی با کمک خیران، بسیج سازندگی، کمک بلاعوض کمیته امداد و آورده مددجو ساخته شد و در دهه فجر به آنها تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های کمیته امداد مازندران در دهه فجر افزود: یکی از برنامه‌های این نهاد در دهه فجر دیداربا مددجویان با حضور مسئولان و خیران در قالب طرح مفتاح الجنه با هدف گسترش فرهنگ انفاق و احسان است که در این دیدارها خیران و مسئولان از نزدیک در جریان مشکلات مددجویان قرار گرفته و در صدد رفع آن بر می آیند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه برگزاری دوره آموزشی فنی و حرفه‌ای و پایدار سازی مشاغل برای مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال از دیگر برنامه‌ها در دهه فجر است، تصریح کرد: ۷۹ طرح اشتغال در این ایام به مددجویان تحت حمایت در استان واگذار می‌شود.

نوروزی با اشاره به اینکه در دهه فجر برنامه‌های فرهنگی برای مددجویان برگزار می‌شود، تصریح کرد: جشنواره قرآنی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس، مسابقات فرهنگی و.... از جمله برنامه‌ها است.

خاطر نشان می‌شود: در مازندران ۸۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

اخبار مرتبط

۳۵ واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد بابل شد

دهه فجر ؛ میدان تره بار جدید ساری افتتاح می شود

خدمت رسانی به نیازمندان با جدیت پیگیری می شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha