لک: با شناخت کامل به مصاف ستارگان ورامین رفتیم

لک: با شناخت کامل به مصاف ستارگان ورامین رفتیم

به گزارش مازند روز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بازی برگشت ۲ تیم شهروند ساری و ستارگان ورامین شب گذشته در حالی به میزبانی شهروند در سالن شهید سید رسول حسینی ساری، برگزار شد، در اواسط نیمه دوم آن مسابقه وقتی شهروندی‌ها موفق شدند ۵ گل به تیم ستارگان بزند، کادر فنی ورامین به خاطر اشتباهات داوری و اعتراض شدید به عملکرد داور، تصمیم گرفت بازیکنان تیمش را از زمین مسابقه خارج کند و به همین دلیل بازیکنان این تیم به رختکن رفته و دیگر حاضر نشدند که به زمین مسابقه باز گردند و داور مسابقه هم این دیدار را نیمه تمام اعلام کرد.

 

بدین ترتیب هر ۲ تیم ستارگان ورامین و شهروند ساری با یک پیروزی که به دست آوردند، باید فردا در سومین مسابقه خود به مصاف هم بروند تا تکلیف دیگر تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی پلی آف مشخص شود.

 

رضا لک سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری درباره شرایط این بازی اظهار داشت: با توجه به اینکه ما در ۱۰ روز گذشته ۳ بازی با تیم ستارگان ورامین انجام دادیم، هر ۲ تیم شناخت کاملی از یکدیگر داشتند و بازیکنانم در این دیدار موفق شدند بسیار خوب کار کنند. قبل از این بازی ما روی نقاط قوت و ضعف ستارگان کار کرده بودیم و می‌دانستیم که آن‌ها ممکن است از چه فضا‌هایی نفوذ کنند و به همین دلیل توانستیم آن فضا‌ها را به خوبی ببندیم و با یک بازی حساب شده موفق شدیم کار را به دیدار سوم بکشانیم.

 

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری همچنین درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند در پایان، به جمع ۴ تیم صعود کرده به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند خاطر نشان کرد: با تلاش بازیکنان قطعا می‌توانیم به این امر دست پیدا کنیم و امیدوارم که هواداران ما در بازی فردا به سالن بیایند تا ما را حمایت کنند که بتوانیم همین روند خوب خودمان را ادامه دهیم.

اخبار مرتبط

دیدار ستارگان ورامین و شهروند ساری در سمنان برگزار می‌شود

پویندگان فجر در پی شکست تیم انتهای جدولی شهروند ساری

بازی شهروند ساری و ستارگان ورامین مشکلی نداشت

0 نظر

ارسال نظر

capcha