گردهمایی مسئولان ستادهای نمازجمعه استانهای شمالی در مازندران

 گردهمایی مسئولان ستادهای نمازجمعه استانهای شمالی در مازندران

به گزارش مازند روز به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، در این گردهمایی دو روزه مسئولان ستادهای نماز جمعه سه استان شمالی کشور در خصوص نقش و جایگاه ستاد نماز جمعه و بررسی وضعیت فعلی این نهاد بحث و گفتگو کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم نماز جمعه را پایگاه دعوت به اطاعت از خداوند بیان کرد و افزود: مسئولان ستادها باید برای رونق حضور مردم در مراسم نماز جمعه تمام تلاش خود را انجام دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر محمدی لایینی بر بهره گیری از ظرفیت رسانه در تقویت و انعکاس رویدادهای نماز جمعه تاکید و خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه برای جذب حداکثری، اطلاع‌رسانی و تقویت نمازجمعه نقش آفرین هستند.

امام جمعه ساری یکی از اولویت‌های ستاد اقامه نماز جمعه را رسیدن به وضعیت مطلوب در این حوزه دانست و گفت: مسئولان و اعضای ستاد باید یک برنامه ریزی قوی برای تقویت نماز جمعه در  جامعه داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین لایینی افزود: جامعه ای که کرامت داشته باشد باید به نیازمندان و محرومان بیشتر توجه کند تا حدی که شاهد حضور حداقلی افراد به کمیته امداد باشیم.

در این گردهمایی درباره اصول حفاظت فیزیکی و امنیت در مصلا ها و نقش ستادها در رونق حضور مردم در مراسم نماز جمعه و آداب میزبانی از میهمان در نماز جمعه ، بحث و تصمیم گیری شد.

گردهمایی مسئولان ستادهای نمازجمعه استانهای مازندران، گیلان و گلستان از امروز در مجتمع آموزشی تفریحی شهید عظیمی بابلسر آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha