پرداخت ۳۵۰میلیونی هزینه درمان به مددجویان نکایی

به گزارش مازندروز به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، حسین بریمانی ورندی با بیان اینکه هزار و ۱۶۶مددجو از هزینه خدمات درمانی در این مدت برخوردار شده اند گفت: این خدمات برای سالمندان، تهیه پوشاک، پرداخت فرانشیز، هزینه‌های درمانی مددجویان، تامین تجهیزات برای بیماران صعب العلاج و زمین گیر، ارتقا شاخص‌های بهداشتی و نیز بیمه‌های تامین اجتماعی مددجویان هزینه شده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان نکا با اشاره به تحت پوشش قرار داشتن ۱۲۰بیمار صعب العلاج و زمین گیر در این شهرستان و ارائه خدمات درمانی مانند کمک هزینه نگهداری، خرید پوشاک، هزینه‌های درمانی و... تا پایان آذر امسال افزود: همه مددجویان، تحت حمایت شهر و روستا بیمه تکمیلی کمیته امداد بوده و در صورت پرداخت هزینه‌های درمانی، با ارائه مدارک مساعدت لازم انجام می‌شود.
حسین بریمانی با اشاره به اینکه ۱۵۷نفر از مددجویان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار د اشته و این نهاد هزینه بیمه آنها را تا زمان فرارسیدن بازنشستگی و نیز خودکفایی پرداخت می‌کند تصریح کرد: در این مدت برای مادران دارای کودکان زیر ۵سال در معرض سوءتغذیه، با هدف تغذیه مناسب، کمک به بهبود آنها، افزایش شاخص سلامت و ارتقا سطح هوشی به کودکان سالم و توانمند، کلاس آموزشی و خدمات ارائه شده است.

اخبار مرتبط

توزیع بخاری در روستاهایی که مجهز به گاز شدند

0 نظر

ارسال نظر

capcha