ارسال 24 اثر از سوادکوه در جشنواره مطبوعات مازندران

ارسال 24 اثر از سوادکوه در جشنواره مطبوعات مازندران

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری فارس از سوادکوه، علی‌رضا ذاکری در جلسه هفتگی خبرنگاران شهرستان سوادکوه با اشاره به تلاش‌ رسانه‌های رسمی سوادکوه در انتشار اخبار برای رسانه‌های مکتوب و مجازی، گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارند و همکاری و همراهی رسانه‌ای مدیران ادارات و نهاد‌ها و مسؤولان انتخابی و انتصابی در این مسیر کمک برجسته‌ای برای دست‌یابی به اهداف است.

رابط خانه مطبوعات مازندران در شهرستان سوادکوه، افزود: برگزاری نشست‌های هفتگی خبرنگاران و استفاده از توان خانه مطبوعات و بسیج رسانه برای ارتقای جایگاه خبرنگاران و رسانه‌ها از اولویت‌های فعالیت‌های رسانه‌ای شهرستان است.

وی به درخواست خبرنگاران شهرستان سوادکوه برای عضویت در خانه مطبوعات اشاره و خاطر نشان کرد: پیگیری‌هایی که با مدیر عامل و دست‌اندرکاران خانه مطبوعات مازندران انجام دادم مقرر شد تا مشخصات خبرنگاران فعال شهرستان را برای پیگیری عضویت در خانه مطبوعات به استان ارسال کنم.

ذاکری از برنامه‌ریزی برای حضور حداکثری در جشنواره مطبوعات امسال خبر داد و گفت: ۲۴ اثر شامل ۱۵ اثر در بخش اصلی و ۹ اثر در بخش ویژه جشنواره مطبوعات از سوادکوه ارسال شد که نسبت به سال‌های گذشته افزایش قابل توجهی داشت.

اخبار مرتبط

آب سد البرز از منطقه لفور شهرستان سوادکوه شمالی به شالیزارها رسید

آمفی‌تئاتر شهرداری قائمشهر میزبان عوامل هیئت اجرایی مرحله دوم انتخابات مجلس

خسارت ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی طوفان به روستاهای سوادکوه شمالی

0 نظر

ارسال نظر

capcha