ثبت نام بیش از هزار نفر در طرح ملی مسکن

ثبت نام بیش از هزار نفر در طرح ملی مسکن

به گزارش  مازند روز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، محمد نظری با اعلام این خبر گفت: سهم مازندران برای ثبت نام در طرح ملی مسکن ۱۸هزار نفر در ۲۳شهر بوده که تاکنون هزار و ۳۱۸نفر در این طرح ثبت نام کردند.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران افزود: ثبت نام در شهر‌های شیرگاه و پل سفید انجام گرفته، اما در شهر‌های زیرآب و آلاشت به دلیل نبود زمین‌های دولتی ثبت نامی نداشته و پیگیر آن هستیم که برابر طرح جامع در فاز دوم این امر انجام شود.
محمد نظری، ملاک و معیار ثبت نام را صدور پروانه ها، شرایط و ضوابط مقرارات توسط سوی شهرداری به شهرسازی عنوان کرد و تصریح کرد: نخستین مجموعه در شهرستان ساری محدوده عالیواک، کاراجرای آن آغاز شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه درحوزه اعتبارات با پیگیری انجام شده بیش از ۳۷درصد اختصاص یافته رسیده گفت: تعریض و ۴خطه کردن جاده سوادکوه، هراز و بخشی از کندوان پیشرفت مناسبی داشته و در شهرستان سوادکوه هم اکنون بیش از ۲۳مورد شمع پل مربوط به شهر پل سفید اجرا و بقیه هم در حال انجام می‌باشد.
محمد نظری افزود: بیش از ۱۰کیلومتر از جاده هراز تا پایان امسال آماده و زیر بار ترافیک رفته در شهرستان ساری نیز جاده ساری تاکام در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha