.

مصاف سه کشتی گیر مازندرانی در کرواسی

مصاف سه کشتی گیر مازندرانی در کرواسی

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام اوپن زاگرب و اولین مرحله از رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۲۴ میلادی، از صبح امروز در شهر زاگرب کرواسی آغاز می‌شود.

در نخستین روز این رقابت‌ها سه کشتی گیر مازندرانی به روی تشک می‌روند. رحمان عموزاد و عباس ابراهیم زاده در وزن ۶۵ کیلوگرم و حسین ابوذری در ۷۴ کیلوگرم از امروز به مصاف حریفان می‌روند.
چهار کشتی گیر دیگر مازندرانی فردا با حریفان سرشاخ می‌شوند.

مراسم قرعه کشی این مسابقات، دیشب برگزار شد که نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۱ کشتی گیر حضور دارند، رحمان عموزاد در دور نخست به مصاف عبداله توپراک از ترکیه می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با شائو هوا یوان از چین کشتی می‌گیرد. عباس ابراهیم زاده دیگر نماینده کشورمان نیز که در گروه عموزاد حضور دارد، در دور اول با گودردزی ژبیاشویلی از گرجستان مصاف می‌دهد و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور دوم به مصاف بائو ون وی از چین می‌رود. دو نماینده کشورمان در صورت پیروزی بر حریفان خود، در مرحله نیمه نهایی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۲۵ کشتی گیر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده امر حسین از مصر و نورلانبیکی وورنیبای از چین می‌رود. حسین ابوذری دیگر نماینده کشورمان نیز در دور نخست با توبیاس پورتمانین از سوئیس مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد به مصاف وادیم کوریلنکو از اوکراین می‌رود. نمایندگان کشورمان در صورت پیروزی بر رقبای خود در مرحله یک چهارم نهایی با هم برخورد می‌کنند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که با حضور ۶ کشتی گیر و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، محمد نخودی و عبداله شیخ اعظمی در یک گروه به مصاف هم می‌روند. جوزف لاورنس از آمریکا نیز در گروه نمایندگان کشورمان حضور دارد.
در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۲۶ نفر شرکت کرده اند، هادی وفایی پور در دور نخست به مصاف ساموئل شرر از سوئیس می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۱۹ نفر برگزار می‌شود، کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با آووسایمان هابیلا از چین کشتی می‌گیرد. کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا در گروه قاسم پور قرار دارد. امیرعلی آذرپیرا دیگر نماینده کشورمان در این وزن، در دور اول با رادوسلاو باران از لهستان پیکار می‌کند و در صورت غلبه بر این حریف، در دور دوم به مصاف مایکل ماچیاولو از آمریکا می‌رود. دو نماینده کشورمان در صورت غلبه بر حریفان تا دیدار فینال به هم برخورد نمی‌کنند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۲۴ کشتی گیر در آن حضور دارند، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با برنده ژیوی دنگ و بوهردین هر دو از چین مصاف می‌دهد. گنو پتریاشویلی عنوان دار جهان و المپیک از گرجستان در گروه زارع حضور دارد. امیررضا معصومی دیگر نماینده کشورمان که در گروه دیگر قرار دارد، در دور اول با گیوی ماتچراشویلی از گرجستان پیکار می‌کند و در صورت غلبه بر این حریف، در دور دوم به مصاف یوسف حمیدا از مصر می‌رود.

برنامه این مسابقات به شرح زیر است:
چهارشنبه ۲۰ دی ماه: رقابت‌های اوزان ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد
پنج شنبه ۲۱ دی ماه: رقابت‌های اوزان ۷۹، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد

اخبار مرتبط

۲۳ کشتی گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد

حضور مازنی ها در اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد

لیگ برتر کشتی آزاد|استقلال حریف بازار بزرگ ایران در دیدار فینال شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha