مادرشهیدان والامقام کریمی نژاد ازکلاردشت مازندران آسمانی شد

خبرگزاری آریا- حاجیه خانم سیده مریم کلانتریان مادرصبور شهیدان والامقام فرشاد و فرزاد کریمی نژاد از شهرستان کلاردشت مازندران آسمانی شد.

به گزارش خبرنگارآریادرساری، حاجیه خانم سیده مریم کلانتریان مادر صبور شهیدان والامقام فرشاد و فرزاد کریمی نژاد از شهرستان کلاردشت مازندران پیش ازظهرامروز دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید والامقام فرشاد کریمی نژاد متولد یکم آذر 1342 در سوم مرداد 1363 در جزیره مینو و شهید والا مقام فرزاد کریمی نژاد متولد یکم فروردین سال 1343 و در تاریخ 23 دی 1365 در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

مراسم تشییع پیکر پاک مادر معزز شهیدان گرانقدرکریمی نژاد متعاقبا اعلام خواهد شد.

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام کریمی نژاد

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده معظم شهیدان گرانقدر کریمی نژاد

سلام علیکم

شهادت هنر مردان خداست و افتخاری بزرگ، اما والاتر از آن، هنر مادران بزرگوار و عزیزی است که با تقدیم فرزندان برومند، رشید و مومن خویش، برای اسلام و ایران، افتخاری ماندگار آفریدند.

مادران شهدا که عزیزترین هستی خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی گذشت و ایثار هستند که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع و با ایمان تربیت نموده و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

رجاء واثق دارم، نام نیک آن مادر مومنه که در دامان پرمهر و محبت خود با تمسک به آموزه‌های قرآنی و فاطمی، فرزندانی مجاهد، ایثارگر و عاشورایی تربیت کرد، برای همیشه در تاریخ این سرزمین، زنده و جاوید خواهد ماند.

اینجانب درگذشت حاجیه خانم سیده مریم کلانتریان مادر فداکار شهیدان والامقام فرشاد و فرزاد کریمی نژاد را به جامعه بزرگ ایثارگری به ویژه بیت شریف و معزز شهیدان گرانقدر کریمی نژاد تسلیت عرض نموده، برای آن مادر بزرگوار، رحمت واسعه الهی و هم نشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزندان شهیدش مسألت دارم.

اخبار مرتبط

مازندران میزبان ۱۰ شهید دفاع مقدس می‌شود

مراسم عقدزوج جوان بر مزار شهید

دیدار و گفتگو با خانواده شهید مدافع سلامت حاج علی‌اصغر رهبان

0 نظر

ارسال نظر

capcha