کندوان از صبح امروز یک‌طرفه شد

کندوان از صبح امروز یک‌طرفه شد

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، با بیان اینکه شاهد ترافیکی پرحجم در محور هراز و ترافیکی روان در محورهای سوادکوه و کیاسر هستیم، اظهار کرد: ترافیک سنگین محور کندوان را به سمت شمال از ساعت ۸ صبح امروز یک‌طرفه کرد.

وی با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی صفر از امروز در محورهای مازندران درحال اجرا است.

رئیس پلیس راه مازندران به ممنوع بودن تردد تمامی کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ امروز از محور هراز اشاره کرد و گفت: همچنین تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه ۲۲ و پنج‌شنبه ۲۳ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه ۲۴، شنبه ۲۵ و یک‌شنبه ۲۶ شهریور ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی روز‌های پنج‌شنبه ۲۳، جمعه ۲۴ و شنبه ۲۵ شهریور ماه امسال به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه ۲۲، پنج‌شنبه ۲۳و جمعه ۲۴ شهریور ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است.

جهان‌تاب ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های شنبه ۲۵، یک‌شنبه ۲۶ و دوشنبه ۲۷ شهریور ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران بهکصورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد:  تردد انواع تریلر‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه ۲۳، جمعه ۲۴ و شنبه ۲۵ شهریور ماه امسال از محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اجرای محدودیت‌های ترافیکی درصورت افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوع توجه به هشدارهای پلیس است.

اخبار مرتبط

یکطرفه شدن جاده‌های ارتباطی مازندران به تهران

محور کرج - چالوس و آزادراه تهران شمال یک‌طرفه شد

جاده چالوس جمعه و شنبه یک طرفه می شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha