لوازم خانگی میلیاردی قاچاق در آمل

خبرگزاری آریا- سرهنگ محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف لوازم خانگی قاچاق از دو خودروی شوتی نیسان به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد. 

به گزارش خبرنگار آریادرامل،به نقل ازپایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر بیان داشت: در اجرای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رابطان این پلیس در فرماندهی انتظامی شهرستان آمل با هدایت و اقدامات فنی و اطلاعاتی اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از ورود 2دستگاه خودروی نیسان شوتی حامل بار لوازم خانگی قاچاق که از یکی از استانهای غرب کشور وارد این استان و شهرستان آمل شده بود، مطلع و بررسی و تعقیب و مراقبت سوژه را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهارداشت: پس از هماهنگی قضایی و روئیت دو دستگاه خودروی شوتی نیسان در ایست و بازرسی پلیس راه آمل، خودروها متوقف و تعداد 3166 قلم انواع لوازم خانگی(لوازم آشپزخانه) قاچاق در برند های مختلف از خودروهای توقیفی کشف و خودروها به پارکینگ منتقل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: کارشناسان اداره صمت ارزش کشفیات مذکور را 10میلیارد ریال برآورد کردند و پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به همراه دو متهم(رانندگان خودرو) به مراجع قضایی و اموال مکشوفه به انبار اموال تملیکی استان ارسال شد.

سرهنگ محمدپور خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت های مهم پلیس است که در این راستا با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بوده ایم.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha