راه‌اندازی نخستین دفتر انجمن کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

راه‌اندازی نخستین دفتر انجمن کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

مراسم راه اندازی نخستین دفتر انجمن کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مسئولان دانشگاهی و فرهنگی ورزشی در واحد بابل برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم راه اندازی نخستین دفتر انجمن کشتی آزاد دانشجویان این دانشگاه در واحد بابل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تنها دانشگاهی در سطح کشور است که در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، باشگاه حرفه ای دارد. حال آنکه دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تحقق سند تحول درحوزه ورزش باید مولد باشد و در سطوح مختلف نخبه پروری کند.

لشگری اجرای طرح از «پایه تا ستاره» را از جمله اقدام های مهم دانشگاه آزاد اسلامی در راستای استعدادیابی و نخبه پروری ورزشی دانست و خاطرنشان کرد: مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای این طرح، برای دانش آموزان مدرسه های سما تا دانشجویان دکتری تخصصی، برنامه ریزی اصولی و هدفمند کرده و به ویژه در رشته های کشتی، وشوو و تکواندو، استعدادیابی حرفه ای صورت گرفته است.

وی همچنین راه اندازی نخستین دفتر انجمن کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را گامی مهم برای استعدادیابی در این رشته مهیج و پرطرفدار کشور و به ویژه در خطه پهلوان پرور مازندران عنوان کرد.

 «سیدمیرالله حسینی» رئیس واحد بابل و رئیس انجمن کشتی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیز گزارشی از عملکرد انجمن و مدرسه عالی مهارتی کشتی آزاد ارائه و اظهار کرد: استان مازندران به ویژه شهرستان بابل، در حوزه ورزش، از توانمندی و استعدادهای فراوانی برخوردار است و با توجه به ظرفیت های باقوه و بالفعل دانشگاه آزاد اسلامی، برای کشف استعدادهای درخشان تلاش خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا با به کارگیری مربیان باتجربه و قهرمانان ملی، خروجی مدرسه عالی مهارتی، ایده آل باشد و نتیجه این تلاش ها را در باشگاه ها و تیم های ملی نظاره گر باشیم.

مراسم راه اندازی نخستین دفتر انجمن کشتی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حسین کرمانیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، عادل عالیشان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، دکتر سیدمیرالله حسینی رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد بابل، لیلا عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و همچنین پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان ملی کشتی از جمله بشیر باباجانزاده، بهنام طیبی، علی عابدی و مسئولان محلی برگزار شد.

اخبار مرتبط

شانس زیاد غول مازندرانی برای تصاحب مدال طلا!

حضور ۶ مازندرانی در مسابقات کشتی فرنگی آسیا

واکنش دبیر هیئت کشتی مازندران به درگیری در مسابقات قهرمانی کشور

0 نظر

ارسال نظر

capcha