عملیات بازگشایی محور چالوس رو به پایان است

عملیات بازگشایی محور چالوس رو به پایان است

به گزارش خبرنگار مهر، علی زندی‌فر ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از جاده کرج - چالوس درباره آخرین وضیعت پاکسازی و بازگشایی این محور سیل‌زده اظهار کرد: پاکسازی محور تقریباً رو به پایان است و فقط در محدوده بین تونل دو الف و ب که بیشترین حجم گل و لای را داشتیم بخش از کار باقی مانده که آن هم با تلاش نیروهای راهداری در حال انجام است.

وی افزود: در سیل اخیر هشت نقطه محور آسیب زیادی دید که عملیات ایمن‌سازی و اصلاح این نقاط نیز بلافاصله بعد از پاکسازی و آوربرداری آغاز شد و تاکنون ۸۰ درصد کار انجام شده است.

این مسئول بیان کرد: همچنین برای ایمن‌سازی محور از دیروز عملیات لق‌گیری ترانشه و رهاسازی سنگ‌های معلق در محدوده پیچ ارکیده تا خوزنکلا آغاز شده است که امروز به پایان می‌رسد.

زندی‌فر درباره وضعیت روشنایی تونل‌ها نیز توضیح داد: در حال حاضر روشنایی تونل‌ها نیز برقرار شده تا شرایط برای بازگشایی هرچه سریع‌تر محور هموارتر شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، گفت: علاوه بر اقدامات انجام شده تعدادی از نیروهای راهداری با استفاده از ماشین‌آلات ویژه، کار شست و شوی محور را برعهده گرفته‌اند تا خاک و گل و لای باقی مانده در جاده پاکسازی شود.

وی متذکر شد: بنا شده تا بعد از پاکسازی کامل و تأیید ایمنی محور توسط کارشناسان مرتبط مسیر برای تردد عموم بازگشایی شود.

اخبار مرتبط

درخواست دوبانده کردن تمام جاده های منطقه جاده نظامی قائمشهر

بازگشایی جاده هراز در استان مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha