مصاف تشریفاتی تیم سوهان محمد سیمای قم برابر شهروند ساری

مصاف تشریفاتی تیم سوهان محمد سیمای قم برابر شهروند ساری

به گزارش مازندروز به نقل از   مهر، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور روز یکشنبه ۲۲ دی برگزار می‌شود و نماینده فوتسال قم در مسابقه‌ای در خانه و در آخرین گام مرحله گروهی برابر تیم شهروند ساری مسابقه خواهد داد.

تیم سوهان محمد سیمای قم که در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد از ساعت ۱۷ یکشنبه در حالی در قم پذیرای شهروند است که در دیدار رفت در مازندران، ۳ بر ۲ مغلوب این تیم شد و این مسابقه برای نماینده فوتسال قم جنبه جبران دارد.

قرار گرفتن تیم سوهان محمد سیما در رده هفتم و با فاصله ۴ امتیازی نسبت به تیم رده‌های ششم و هشتم جدول سبب شده این بازی از نظر نتیجه یک بازی تشریفاتی و فاقد ارزش امتیازی برای سوهان محمد سیما باشد و هر نتیجه‌ای در این بازی نماینده قم را در رده هفتم حفظ می‌کند.

نماینده فوتسال قم پس از بازی با شهروند آماده می‌شود تا در مرحله حذفی به صورت رفت و برگشت برابر تیم رده دومی گیتی پسند اصفهان پیکار کند که مصاف سختی برای شاگردان وحید غیاثی خواهد بود.

سرمربی تیم سوهان محمد سیمای قم پیش از این تاکید کرده است مشکلات مالی از یک سو و کمبود بازیکن از سوی دیگر فشار زیادی را به تیم سوهان محمد سیما وارد می‌کند.

اخبار مرتبط

دیدار تیم های فوتسال ملی حفاری و شهروند ساری

0 نظر

ارسال نظر

capcha