جشنواره فرهنگی اجتماعی «اکسیژن» در مزن آباد برگزار می شود

جشنواره فرهنگی اجتماعی «اکسیژن» در مزن آباد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مقداد میردار موسی پور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مرزن آباد ظهر شنبه در جلسه هم اندیشی با محوریت برگزاری جشنواره اکسیژن با اشاره به اینکه جشنواره فرهنگی، اجتماعی و علمی و پژوهشی اکسیژن با ۱۰ کارگروه فعال شده است، افزود: این جشنواره برای دومین سال برگزار و برنامه‌های مختلفی برای آن تهیه و تدارک شده است.

وی با عنوان اینکه همچنین قرار است جشنواره کشوری شعر شهر اکسیژن نیز در منطقه برگزار شود، افزود: اطلس فرهنگی و علمی جشنواره ترسیم می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری جشنواره هشتم تا ۱۶ تیرماه سال جاری خواهد بود، اظهار داشت: فراخوان جشنواره تا هفته آینده منتشر می‌شود و در این راستا تیم‌های پژوهشی و علمی انتخاب شده است.

سروش صیادی نژاد رئیس شورای شهر مرزن آباد با بیان اینکه جهان امروز گردش اطلاعات است، نقش اطلاعات و رسانه را در این عرصه مهم بیان کرد و گفت: هدف جشنواره فرهنگی و اجتماعی اکسیژن ایجاد شور و نشاط بین مردم است و باید در قالب برپایی جشنواره‌های مختلف، شهر مرزن آباد، مهد علویان را معرفی کنیم.

وی با عنوان اینکه هرچه قدر برای کار فرهنگی هزینه کنیم، نوعی سرمایه گذاری است، افزود: برای ایجاد پویایی باید به مقوله فرهنگ توجه ویژه ای شود.

کیانوش ردایی شهردار مرزن آباد نیز در این جلسه با بیان این که جشنواره اکسیژن سال قبل طی سه روز برگزار شد، افزود: ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین مردم از جمله اهداف جشنواره به شمار می‌رود.

وی معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های منطقه را از دیگر اهداف جشنواره بیان کرد و گفت: امسال بنا داریم جشنواره را در حاشیه پارک سعدآباد برگزار کنیم.

شهردار مرزن آباد تصریح کرد: جشنواره شهر اکسیژن به مناسبت عید غدیر تا قربان برپا می‌شود و تاکنون ۱۰ کارگروه برای اجرای آن تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

کمبود اکسیژن در بیمارستان آمل صحت ندارد

0 نظر

ارسال نظر

capcha