سرپرست تراکتور: چرا بابت لیزر انداختن فقط ما جریمه شدیم؟

سرپرست تراکتور: چرا بابت لیزر انداختن فقط ما جریمه شدیم؟

اکبر ذوالمجیدیان سرپرست تیم تراکتور می گوید بردیف مربی خوبی بود ولی خمز چون در فضای حرفه‌ای‌تری کار کرده بود مربی بهتری است.

به گزارش طرفداری، اکبر ذوالمجدیان در گفتگو با خبرگزاری آنا، در مورد آخرین وضعیت تراکتور برای دیدار با نساجی مازندران اظهار داشت:

تراکتور با هدایت پاکو خمز در تلاش است تا بتواند در پایان فصل رتبه چهارم را برای خود حفظ کند و همان‌طور که در بازی با مس کرمان فوتبال پاکی را از تیم تراکتور تماشا کردید در بازی با نساجی و همچنین آخرین مسابقه خود با استقلال نیز به دنبال ارائه فوتبالی قابل قبول در شأن تراکتور هستیم تا با پیروزی در این دو بازی بتواند فصل را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی افزود:

در بازی با مس کرمان هم بدون حرف و حدیث برنده شدیم و کادرفنی تیم حریف از همان ابتدا روی سوت‌های داور معترض بودند. صحنه‌ای ندیدم که داور دچار اشتباه شود و اگر خطای پنالتی برای این تیم رخ می‌داد قطعاً از سوی داور گرفته می‌شد. ضمن اینکه اگر تیمی باشد که از داوری آسیب دیده، تراکتور است که در این فصل پنالتی‌هایش را نگرفتند و گل سالم ما برابر ملوان را ندیدند تا برنده نباشیم. امتیازاتی که داوران از تراکتور گرفتند را از دست نمی‌دادیم الان برای قهرمانی می‌جنگیدیم نه اینکه به دنبال حفظ رده چهارم باشم. مس کرمان بهانه نیاورد تا باخت مقابل تراکتور را گردن داور بیندازد.

**خمز از بردیف به‌روزتر است

وی در خصوص اینکه تراکتور در نیم فصل اول ۲۲ امتیاز گرفت و در حالی که هنوز دو بازی دارد، ۲۷ امتیاز در نیم فصل دوم به دست آورده، گفت:

فصل را با قربان بردیف آغاز کردیم و این مربی شناخت زیادی از لیگ برتر ایران و تیم‌هایی که در آن حضور دارند نداشت. از زمانی که پاکو خمز آمد چون در لیگ بهتری مربیگری کرده و به روزتر بود، به بچه‌ها انگیزه و روحیه دادند و توانستند بازی بهتری از بازیکنان بگیرند. بازی‌های بهتری انجام دادیم و امتیازات بیشتری گرفتیم. در دو بازی آخر هم برابر نساجی در تبریز و استقلال در تهران به دنبال کسب پیروزی خواهیم بود تا عملکرد بهتری در این فصل داشته باشیم و به هواداران کادو بدهیم تا آنها را با سهمیه آسیایی خوشحال کنیم. 

**دلیل نمی‌شود قدردان زحمات بردیف نباشیم

سرپرست تیم تراکتور درباره اینکه به نظر وی بردیف بهتر بود یا خمز، تصریح کرد:

بردیف مربی خوبی بود ولی خمز چون در فضای حرفه‌ای‌تری کار کرده بود مربی بهتری است. لیگ اسپانیا از لیگ روسیه بالاتر است و این موضوع در عملکرد تیم مشخص بوده، ضمن اینکه خمز از بردیف جوان‌تر است. بالاخره خمز نزدیک به ۱۰ سال در لالیگا کار کرده، نتایج تیم‌های اسپانیایی در اروپا هم بهتر از تیم‌های روسی بوده، همین جا باید از زحمات هر دو مربی تشکر کرد که برای اعتلای تراکتور تلاش کردند. اینکه خمز بهتر از بردیف بوده دلیل نمی‌شود قدردان زحمات بردیف نباشیم و همواره از تمام کسانی که برای تراکتور زحمت کشیدند تشکر می‌کنیم.

**چرا برای لیزر انداختن دیگر تیم‌ها جریمه نمی‌شوند

ذوالمجدیان در مورد غایبان تیمش در بازی با نساجی و همچنین جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور از سوی کمیته انضباطی عنوان کرد:

هادی محمدی در باز با مس کرمان اخظار گرفت و سری سوم است که محروم می‌شود. دیگر بازیکنان آماده بازی با نساجی مازندران هستند و امیدواریم مورد حمایت هواداران قرار بگیریم تا با کسب پیروزی دغدغه کمتری به مصاف استقلال برویم. تراکتور را ۲۰۰ میلیون تومان جریمه کردند اما به این موضوع توجه کردند که در همه ورزشگاه‌ها انداختن لیزر مرسوم شده و در چنین شرایطی چرا دیگر تیم‌ها جریمه نمی‌شوند و فقط تراکتور جریمه می‌شود. باب شده برای گمراه کردن بازیکنان تیم حریف، هواداران تیم میزبان لیزر می‌اندازند اما نباید فقط تراکتور جریمه شود، ۲۰۰ میلیون تومان پول کمی نیست. به این حکم اعتراض می‌کنیم چون همه ورزشگاه‌ها لیزر می‌اندازند، ضمن اینکه از تماشاگران خود می‌خواهیم فقط تراکتور را تشویق کنند و از طرفی دیگر با همه تیم‌ها به یک شکل برخورد شود.

اخبار مرتبط

ترکیب تراکتور و نساجی اعلام شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha