راه‌اندازی نمایشگاه عکس جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان خلیج‌ فارس در بوشهر + تصویر

راه‌اندازی نمایشگاه عکس جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان خلیج‌ فارس در بوشهر + تصویر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان خلیج فارس بوشهر از امروز در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر آغاز به کار کرد.

در این جشنواره هنرمندان 11 استان، گلستان، مازندران، قزوین، البرز، زنجان، اردبیل، تهران، آذربایجان شرقی، کردستان، گیلان و بوشهر آثار خود را در قالب فیلم و عکس ارائه کرده‌اند و به مدت 4 روز با هم رقابت می‌کنند.

مدیر انجمن سینمای جوان استان بوشهر در گفتگویی با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه در این جشنواره فیلم‌های کوتاه در قالب مستند، داستانی، تجربی و پویانمایی ارسال شده است اظهار داشت: 62 اثر آن به بخش مسابقه راه یافته‌اند که آثار برتر 8 اردیبهشت معرفی می‌شود.

حمیدرضا قائد با بیان اینکه 356 عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است تصریح کرد: 32 عکس آن وارد بخش مسابقه و این عکس‌ها در قالب نمایشگاه در مجتمع 9 دی عرضه شده است.

وی با اشاره به اینکه فیلم‌های راه یافته به بخش پایانی در 3 روز به نمایش گذاشته می‌شود گفت: در این جشنواره کارگاه‌های مختلف آموزشی شامل ایده تا اجرا، کارگردانی و عکاسی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید

مدیر انجمن سینمای جوان استان بوشهر اضافه کرد: در کنار برگزاری شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان خلیج فارس برنامه تور عکاسی از بافت قدیم بوشهر برای مهمانان برنامه‌ریزی شده تا بیشتر با زیبایی‌های این منطقه بیشتر آشنا شوند و آن‌ها را در قاب دوربین ثبت کنند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha