بارش پراکنده برف و باران از فردا در آسمان مازندران

بارش پراکنده برف و باران از فردا در آسمان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، احمد اسدی درباره پیش‌بینی وضعیت جوی آسمان مازندران، اظهار کرد: امروز با استقرار هوای سرد کمینه دما در مناطق ساحلی جلگه‌ای به زیر صفر رسید.

وی افزود: همچنین کمینه دما در ارتفاعات مربوط به بلده به ۱۳ درجه زیر صفر و در مناطق ساحلی و جلگه‌ای مربوط به بندرامیرآباد و گلوگاه با ۴درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد هرچند از شدت برودت سرمای هوا کاسته شود، اما کماکان در مناطق ساحلی جلگه‌ای شرق استان به دو تا یه درجه سانتی گراد زیر صفر برسد.

اسدی تصریح کرد: فردا عبور موج ناپایدار از روی کشور داریم که آسمان مازندران را تحت تاثیر قرار می‌دهد و شاهد بارش‌های پراکنده در ارتفاعات و غرب استان هستیم که بارش به‌صورت برف خواهد بود.

وی با اعلام اینکه روز دوشنبه از ناپایداری آسمان مازندران کاسته و هوای مازندران به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: روز سه‌شنبه هم با نفوذ موج ناپایدار شاهد افزایش ابر به‌ویژه در مناطق غربی استان هستیم.

معاون هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه چهارشنبه تا پنج‌شنبه آسمانی صاف تا نیمه‌ابری خواهیم داشت، بیان کرد: پنج‌شنبه شب تا جمعه با تقویت جریانات شمالی شاهد بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران هستیم که مقدار بارش‌ها چندان قابل ملاحظه نیست.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط

جاده چالوس و تهران-شمال مسدود است/ در برف‌ماندگان باید چه کنند؟

کاهش دید و برفی شدن گردنه‌های شمال

بارش برف در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال

0 نظر

ارسال نظر

capcha