آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاده‌های شمال

آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاده‌های شمال

محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت‌ راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران امروز درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای شمال به‌صورت عادی در برخی مقاطع پرحجم است. 

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران، افزود: تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ دی ماه امسال از محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است که البته  تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است. 

  رئیس مرکز مدیریت‌ راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان اشاره کرد و گفت:  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴  روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.   

هاشمی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۱۶ دی ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود. 

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۱۶ دی ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و بل اعلام مأموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب‌اسک‌ به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت مقطعی یک‌طرفه است. 

 رئیس مرکز مدیریت‌ راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.   

هاشمی با بیان اینکه اجرای محدودیت‌ها درصورت افزایش حجم تردد در محورها در دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد ، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود. 

اخبار مرتبط

ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین

ترافیک سنگین در جاده کرج-چالوس برقرار است

ترافیک سنگین در جاده چالوس

0 نظر

ارسال نظر

capcha