سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث مازندران گفت: ۵۸ هزار و ۳۶۲ تماس آذرماه امسال با اورژانس مازندران برقرار شد که از این تعداد ۹۴۴ مورد تماسهای مزاحمی با اورژانس بود که معادل ۱/۶ درصد را به خود اختصاص داد.
اشکپور افزود: با بکارگیری فناوری نوین (سامانه اتوماسیون) اورژانس مزاحمتهای تلفنی قابل کنترل و پیگیری شد.
او گفت: گاها در نتیجه بی اطلاعی و یا به جهت سرگرمی بعضی از افراد، خطوط تلفن ۱۱۵ اشغال شده و باعث به تعویق افتادن پاسخگویی کارشناسان اورژانس به افراد نیازمند خدمات فوریتهای پزشکی میشود.
0 نظر