جرم ۴۲ درصد زندانیان مازندران مواد مخدر است

جرم ۴۲ درصد زندانیان مازندران مواد مخدر است

روح الله سلگی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر مازندران افزود: افزایش روند همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای مقابله با ترویج مواد افیونی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه افزایش مصرف مواد مخدر یک تهدید فرهنگی است، بر لزوم تلاش برای جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و توانمندسازی آنان باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

سلگی افزود: با توجه به گرایش شدید به مصرف مواد مخدر صنعتی باید اقدامات تبیینی در این راستا تشدید شود.

وی فعال شدن سازمان‌های مردم نهاد اجتماعی در عرصه مقابله با مواد مخدر را خواستار شد و گفت: تشکلهای اجتماعی با کمک اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از شیوع مصرف مواد مخدر پای کار بیایند.

سلگی با اعلام اینکه ۴۲ درصد زندانیان استان مربوط به مواد مخدر هستند افزایش تلاش‌ها برای اشتغال و کارآفرینی این زندانیان را خواستار شد و افزود: تلاش‌های فرهنگی در حوزه پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی باید در صدر اقدامات دستگاه‌های مسئول باشد.

معاون استاندار مازندران مناطق آسیب پذیر استان را از مشکلات اساسی دانست وگفت: فرمانداران باید با هماهنگی دستگاه‌های مسئول سرکشی از مناطق آسیب پذیر و کاهش مشکلات آن هارا در دستور کار قرار دهند.

اخبار مرتبط

آزادی ۷۸ زندانی مربوط به حوادث اخیر استان مازندران

پاره شدن طناب دار در فریدونکنار پس از ۲۴ سال

0 نظر

ارسال نظر

capcha