پیام تبریک فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت روز دانشجو

سردار "مرتضی میرزایی" فرمانده انتظامی استان مازندران با صدور پیامی فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو را به دانشگاهیان سراسر کشور تبریک گفت

به گزارش خبرنگار آریادرساریدر متن پیام  سردار" مرتضی میرزایی" فرمانده انتظامی استان مازندران آمده است؛

16 آذرماه یادآور روزی است که خون سرخ دانشجویان پوینده حقیقت برسنگ فرش‌های دانشگاه ریخته شد؛ جوانان پاک باخته‌ ای که از خیل طالبان شهادت و آزادگانی از مکتب سیدالشهدا(ع) بودند و رسوایی امپریالیسم جهانی و دیکتاتوری حکومت فاسد پهلوی را فریاد زدند.

روز دانشجو نماد دانش و عینیت بخشیدن به آرمان‌های بلند انقلاب و ارج نهادن به دانشجو و نمایش قدرت علمی دانشجویان و فتح قله‌های بلند علم و معنویت است.

دانشگاه و دانشجو در هر جامعه ای، معرف بالاترین تفکر و علم آن جامعه محسوب می شوند و اصول جهان بینی و نظام اعتقادی و ارزشی جامعه را در خود متجلی می سازند و با تربیت متفکران و دانشمندان و مدیران آینده، در جهت بخشیدن به حرکت های گوناگون فکری، اعتقادی، فرهنگی و سیاسی جامعه، موثر واقع می شوند.

دانشجویی که در مکتب حسینی بالنده و رشد یافته است در تمامی عرصه های علمی، سیاسی و اجتماعی با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری "مدظله العالی" به عنوان نیروی محرک فکری جامعه، باعث بالندگی کشور اسلامی ایران خواهد شد.

پلیس همواره افتخار همکاری این قشر فرهیخته را به گونه ای فراگیر و تخصصی در برنامه های خود داشته و دارد و استان مازندران در حوزه"دانشجو و امنیت" توانسته با پشتیبانی علمی این عزیزان، گام های بزرگی را در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان بردارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 16 آذرماه این روز مبارک را به همه اقشار دانشگاهی ایران اسلامی به ویژه دانشجویان و اساتید محترم دانشگاه های استان مازندران تبریک و تهنیت عرض کرده و از پروردگار متعال، عزت، سعادتمندی و توفیق روزافزون همه دانشجویان را در همه عرصه ها خواستارم.

فرمانده انتظامی استان مازندران

اخبار مرتبط

کاهش ۴۰ درصدی مرگ ناشی از سوانح رانندگی

0 نظر

ارسال نظر

capcha