اعتبار ۳۸ میلیاردی برای اجرای طرح های راهداری

اعتبار ۳۸ میلیاردی برای اجرای طرح های راهداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه در سفر رئیس‌جمهوری ۳۱ طرح راهداری با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان مصوب شد، گفت: ۳۸ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهوری تاکنون تخصیص یافته است.

حسن جهانیان افزود: تکمیل و توسعه طرح‌های عمرانی مازندران در حوزه راه ارتباطی برون شهری، راه روستایی، مصوبات هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور به این استان سرسبز مازندران بود.

او گفت: توسعه راه‌های روستایی یکی از دغدغه‌های اساسی دولت سیزدهم در مازندران است و اکنون بخشی از راه‌های روستایی استان فرسوده و غیراستاندارد است که باید با تخصیص اعتبارات برای رفع این چالش اقدام کرد.

جهانیان افزود: مازندران دارای یک راه اصلی گلوگاه تا رامسر و همچنین سه محور اصلی ارتباطی به تهران شامل جاده چالوس، هراز و سوادکوه به علاوه محور ساری کیاسر سمنان است که با توجه به حجم میلیونی ترددها، باید برای توسعه و نوسازی این راه‌ها با نگاه ملی به صورت مستمر در تلاش باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: ۷۰ درصد ظرفیت پیگیری‌های سازمان راهداری کشور در محور‌های مازندران بوده که این موضوع بیانگر موقعیت استراتژیک استان است.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha