توسعه گردشگری مازندران قُوت می گیرد

توسعه گردشگری مازندران قُوت می گیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت:بمنظور توسعه گردشگری استان با  اولویت شهرستان بهشهر تفاهمنامه همکاری با شرکت آینده‌سازان پیشرف علوی بسته شد.

صادق برزگر افزود:این تفاهم‌نامه در راستای شبکه‌سازی، برندسازی و اعطای تسهیلات کم‌بهره با شرکت آینده‌سازان پیشرفت علوی مازندران به‌منظور توسعه گردشگری در مازندران با اولویت شهرستان بهشهر به امضا رسیده است.

او  مشارکت  و همکاری در پروژه توسعه گردشگری منطقه هزار جریب بهشهر، توسعه کسب و کار، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی در این منطقه را از جمله اهداف این تفاهم‌نامه نامه برشمرد و گفت: توسعه ظرفیت‌ها و ارتقای قابلیت‌های موجود و استانداردسازی خدمات گردشگری در این منطقه  از دیگر موضوعات مورد بحث در این تفاهم‌نامه است.  

برزگر ادامه داد: تسهیل در صدور مجوز اقامتگاه‌های بوم‌گردی، استانداردسازی و ارتقای خدمات در واحد‌های گردشگری، آموزش و توانمندسازی ذینفعان گردشگری و هماهنگی در ایجاد روستا‌های هدف گردشگری از جمله تعهدات اداره‌کل در این تفاهم‌نامه را شامل می‌شود که در منطقه هزارجریب بهشهر اجرایی خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به شناسایی ظرفیت‌های موجود گردشگری در منطقه هدف، شبکه‌سازی، برگزاری دوره‌های آموزش جوامع محلی و اعطای تسهیلات جهت ایجاد واحد‌های خدمات گردشگری در هزارجریب بهشهر به عنوان بخشی از تعهدات شرکت آینده‌سازان پیشرفت علوی مازندران، افزود:کمیته اجرایی متشکل از نمایندگان تام‌الاختیار طرفین تشکیل و به روند برنامه‌ریزی و هماهنگی در فرآیند اجرایی پروژه نظارت خواهند داشت.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha